poniedziałek, 2 marca 2015

Zawieszenie bloga

Cześć,
życie na 100% często niesie ze sobą balansowanie na krawędzi i ryzyko, które może się nie opłacić. Piątkowe wydarzenia nie były dla nas korzystne i niestety, muszę zawiesić bloga, raczej nie będę w stanie też nic wysyłać, więc czeka mnie przymusowa przerwa w moim hobby. Mam kilka kartek ze swapów i nagrody dla Dziewczyn, które są nie wysłane - wszystko uporządkowałam i zapisałam, wyślę je na pewno, gdy tylko będę już mogła, jednak może to chwilę potrwać. Na bloga też wrócę - na chwilę obecną nie jestem jednak w stanie powiedzieć kiedy, ile to wszystko potrwa. 

Trzymajcie się, pozdrawiam!! :-)


32 komentarze:

  1. :( i u kogo bede ogladac te piekne pocztowki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku :( Będę tęsknić! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu szkoda, że zawieszasz bloga :( Mam nadzieję, że wkrótce do nas wrócisz :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę w takim razie czekała na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę w takim razie powodzenia w życiu, oby jak najszybciej Ci się wszystko poukładało i wracaj do nas szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda.. Nie zdążyłam Cię jeszcze poznać. Szczęścia w życiu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystko sie szybko ulozylo!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielka szkoda. Będę trzymać kciuki, aby wszystko się ułożyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie mi smutno :( Mam nadzieję, że będziesz mogła wrócić do wysyłania pocztówek i prowadzenia bloga...
    Trzymaj się ciepło Wiola!

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutno! Trzymaj się cieplutko i wracaj do nas :-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia, miejmy nadzieje że szybko do nas wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także będę tęsknić... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. zaglądam i czekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, szkoda! :( Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i już za niedługo wrócisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wracaj szybko i jak najszybciej układaj swoje sprawy. Będziemy tęsknić <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej. Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej. Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż. Przerwy czasem są konieczne. Mam nadzieję, że poukłada Ci się w życiu szybko i wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana kiedy wrócisz? ;-) Czekam z niecierpliwością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hallo,hallo! Mam nadzieje że już wszystko dobrze i wrócisz! nie długo minie rok,ten czas tak szybko ucieka..

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że wkrótce wrócisz do nas! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!