czwartek, 5 lutego 2015

WYNIKI KONKURSU!!!

Hej!
Nadszedł czas, żeby ogłosić wyniki urodzinowego konkursu <klik>. Na początku dziękuję wszystkim za zgłoszenia i polecane książki. Wyszukałam recenzje wszystkich, których jeszcze nie czytałam i znalazłam kilka tytułów, na które już poluję na allegro i w grupach dotyczących wymiany książek!

Przygotowałam losy - na karteczkach zapisałam nicki wszystkich osób, które dodały prawidłowe zgłoszenie i spełniły warunki udziału. Spośród gotowych losów odrzuciłam jednak jeszcze dwa: Katarzyny Miarczyńskiej (dodałaś dwa zgłoszenia,w losowaniu weźmie udział tylko jedno) oraz Sawatki (wykluczyłam Cię z losowania - o tym, dlaczego napiszę na końcu).

PRZEJDŹMY DO LOSOWANIA
ZWYCIĘZCĄ ZOSTAJE...



Z losowania nagrody wykluczyłam Sarę <klik>. Jako, że jest ona najaktywniejszą czytelniczką i komentatorką mojego bloga, postanowiłam nagrodzić ją takim samym zestawem jak zwycięzcę konkursu :-)! Gratuluję zatem obu Dziewczynom!!! Książki "52 tygodnie" są w drodze do autorki, która je podpisze i odeśle do mnie, zatem musicie mi wybaczyć - nagrody dotrą do Was z opóźnieniem.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu - zapraszam do dalszego śledzenia bloga i udziału w kolejnych konkursach, które na pewno będę się tu pojawiać. Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Dziewczyny gratulacje :) a wyróżnienie Sary zdecydowanie jest dobrą decyzją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję! Nawet nie wiesz, jak się cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję obu dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyń! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. OJEJKU, DZIĘKUJĘ <3 Z tej książki ucieszę się niezmiernie, bo jak o niej wspomniałaś, to tak mnie zaintrygował opis! Dziękuję, to bardzo miłe.
    A ja nadal będę tu do Ciebie zaglądać z taką samą przyjemnością. :D
    Gratulacje dla Martyny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcy! :)
    / Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Wiola! ^^
    Dostałaś już może kopertę z pocztówkami? z tego co widziałam na stronie poczty niby nadal nie wyszła ona z placówki, a wysłałam poleconym ; o

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :-)
    (U mnie też konkurs trwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!