środa, 25 lutego 2015

Tajwan, Night market food

Hej!
Z wyjazdu do Krakowa wróciłam chyba z 5 kilo cięższa. W ciągu kilku godzin, na dodatek późno wieczornych, wstąpiliśmy do dwóch "chińskich" knajp, do naleśnikarni i koktajl baru, w którym uwieńczyliśmy wyżerkę wielkimi lodowymi pucharami. Na pocztówce, która jest offem, możecie zobaczyć różne przysmaki sprzedawane w barach i budkach w Tajwanie. Którego z nich chcielibyście spróbować? Ja jestem ciekawa smaku tofu oraz ryżowego puddingu :-)


Dziś złożyłam zamówienie na 250 pocztówek ze zdjęcia, które zrobiłam w Dolinie Pięciu Stawów. Jeżeli ktoś z Was chce, można zamówić 250 sztuk kartek własnego projektu, płacąc jedynie koszt pakowania i wysyłki (niecałe 25złotych) TUTAJ <klik>. To naprawdę świetna okazja, więc zachęcam do skorzystania :-)! Pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. o juz patrze na tą swietna okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skosztowałbym chyba wszystkiego. Zupa z rybimi kulkami jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat za zupami nie przepadam - bardzo rzadko je jem. Ale gdybym miała możlwość na pewno też bym spróbowała! :-)

      Usuń
  3. Słyszałam, że tofu nie ma smaku, hehe. Chociaż w sumie chińskie jedzonko lubię, sajgonki, typowe chińskie kubeczki. Kartka jest świetna, nawet druga strona ma taki ciekawy kolor.
    Zaraz patrzę, co to za genialna oferta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sajgonki, jeśli tylko są dobrze zrobione też uwielbiam <3
      Poprawiłam link, tak aby przenosił bezpośrednio do formularza, gdzie pocztówki można zamówić :-)

      Usuń
  4. Chętnie spróbowałabym każdej z przedstawionych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, najbardziej chciałabym spróbować ciasteczek z wróżbą :) Zawsze gdzieś mnie to kreciło... ale niestety dieta nie wybiera i nie ma słodyczy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię próbować nowe smaki, więc najchętniej popróbowałbym wszystkich tych dań:)
    Zaraz zerknę co się kryje pod tym linkiem co podałaś, ale wątpię bym miała coś zamawiać. Kiedy te wszystkie kartki miałabym wysłać? :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także spróbowałabym z chęcią wszystkiego, aby poznać nowe smaki :) Ciasteczka z wróżbą miałam okazję spróbować, ale bardziej niż ciasteczko zaciekawiła mnie karteczka w środku :p
    O tej promocji słyszałam, ale wciąż się zastanawiam czy coś zamawiać. Moja rodzinna miejscowość nie posiada pocztówek, więc wydrukowanie zdjęcia nie byłoby głupie, ale nie wiem jak z jakością, bo zdjęcie, które mam aż tak genialne nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie jest najlepszej jakości, ale za taką cenę chyba warto zaryzykować :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Genialna kartka. Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna kartka. Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna kartka, super jest! :D Mam ochotę spróbować tofu. Oraz tego ryżu. Mimo, że ja za ryżem nie przepadam. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei ryż uwielbiam. Odkąd przestałam jeść ziemniaki ryż, kasza i makarony to podstawy w mojej kuchni :-)

      Usuń
  11. Uwielbiam "jedzeniowe" pocztowki :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam jedzonko na pocztówkach :-) A jeśli dodatkowo jest przepis to już w ogóle świetnie!

      Usuń
  12. Świetna kartka. Lubie widokówki z których można się czegoś dowiedzieć, nie o każdej z tych potraw słyszałem wcześniej. Dodatkowo podoba mi się że na odwrocie kartka nie jest zwyczajnie biała, tylko ma wzór nawiązujący do ilustraci.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!