środa, 4 lutego 2015

Polska, Rawicz

Hej!
Jeszcze przed wieczornym ogłoszeniem wyników konkursu, chciałam Wam pokazać śliczną pocztówkę, którą w ramach wymiany wysłała mi Paulina. Na zdjęciu planty w Rawiczu z pomnikiem Jana Pawła II. Teraz patrząc za okno, tęsknię za taką zielenią!

Cały czas zwracam się do Was z prośbą o głosy w plebiscycie Gazety Krakowskiej! Arena Narciarska Jaworki - Homole <klik> jest na drugim miejscu i ma dużą szansę na wygraną :-) Głosować można na trzy sposoby, codziennie, do 28 lutego włącznie tutaj <klik>. Za każdy głos bardzo, bardzo dziękuję ♥!

14 komentarzy:

  1. Piękna zieleń, faktycznie tęskno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo tęskno. Kiedy było tak fajnie zielono ehh... lubię taką zieleń za oknem :)
    A kartka ciekawa, ten pomnik wygląda trochę tajemniczo, ale fajnie że to nie jest tylko pomnik i tyle, tylko jeszcze zieleń się pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ale wiosna już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie prószy śnieg, więc tym bardziej tęskno mi za taką piękną zielenią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdecydowaną zwolenniczką wiosny, a lata to już w ogóle. Jednak bajeczna, śnieżna zima też jest dla mnie wspaniała, dopóki rzeczywiście jest śnieżna - nienawidzę okresu roztopów i pośniegowego błota ;p

      Usuń
  5. Fajna pocztówka ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kliknę w linki:) A Twój blog obserwuję już od dawna, pozdrawiam! ;-)

      Usuń
  6. Zielono mi :) Tęsknię za taką pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już głosowałam, ale właśnie się skapnęłam, że można więcej niż raz. :D
    Też tęsknię za wiosną i taką zielenią!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ma herb to miasto. Widzę, że Jaworki znów są na 2 miejscu, bo były na 3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, chodź teraźniejsze zimowe widoki bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rawicz kojarzy mi sie z jednym z chlopakow z zespolu VIXX -Ravi haha ^^ ale nie powiem ze pocztowka jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymiana, ja z przyjaciółkami wysyłamy sb listy :D
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie! Polska jest piekna!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!