czwartek, 12 lutego 2015

Polska, Bolek i Lolek

Hej!
Cierpię na chroniczny brak czasu, wieczory są stanowczo za krótkie! Wczoraj udało mi się wysłać trochę offów i swapy, oklejone walentynkowymi znaczkami. Niektóre z wysłanych pocztówek nosiłam ze sobą już od tygodnia! Kiedy mieszkałam obok poczty, mogłam codziennie tam wchodzić, teraz mi kompletnie nie po drodze, przez co często przeciągam wysyłanie pocztówek, listów czy paczek. Mam też do Was pytanie? Czy ktoś z Was korzysta ze skrytki pocztowej? Jaki jest koszt? I co z przesyłkami poleconymi w przypadku posiadania skrytki na poczcie? 

Pocztówkę z pomnikiem Bolka i Lolka dostałam jako wygraną w Loteriance. Posiadam jeszcze drugą z tej serii, z wizerunkiem innego bohatera kreskówek - Reksia (tę pokażę innym razem). Oba te pomniki znajdują się w Bielsku-Białej, gdzie również powstało Studio Filmów Rysunkowych, którego współzałożycielem był twórca postaci Bolka i Lolka. 


Jeśli chcecie zobaczyć więcej pocztówek z postaciami z bajek bądź kreskówek zapraszam do przeglądnięcia tych <klik> archiwalnych postów. PS. Gdyby ktoś miał na wymianę inne pocztówki z Bolkiem i Lolkiem, chętnie się wymienię :-) Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Nie wiem co jest nie tak z tymi kartkami. Super, że ktoś je wydaje i że można propagować za granicą nasz dorobek w animacji, sam chciałbym mieć w swojej kolekcji kartki z Bolkiem i Lolkiem czy Reksiem, ale coś te kartki w sobie mają, że są dla mnie strasznie szpetne. Może te kolory tęczy w tle, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to ta ramka - nie każdy lubi takie pstrokate ramki, choć w przypadku tej pocztówki mnie jako całość się podoba :-)

      Usuń
    2. mi również wydaje się, że to właśnie wina ramki :P widziałabym ją może w nieco innych kolorach, aczkolwiek jako calość pocztówka jest ok :)

      Usuń
  2. jest urocza, ale osobiście jakoś wolę pocztówki z krajobrazami, zwierzętami czy czym kolwiek innym... byle nie były to postacie z kreskówek haha ^^

    mimo to kartka jest naprawdę ładna! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chrześniak bardzo lubi bajki z Bolkiem i Lolkiem, zresztą jego młodszy brat też. To wspaniały dowód na to, że stare dobre bajki są wciąż ciekawe dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka byłaby ładna, gdyby nie ta tęcza wokół... Ale cóż, lepsze to niż nic. Ogólnie pomnik jest bardzo ładny i chciałabym sobie kiedyś zrobić zdjęcie z postaciami z mojego dzieciństwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te postaci, są chlubą naszego miasta! :D Niestety faktycznie pocztówki z ich pomnikami nie są zbyt ładne, więc nie za bardzo jestem skłonna wysyłać je za granicę, a szkoda, bo to charakterystyczne dla Bielska-Białej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam pomnik bardzo ładny. Ale rzeczywiście pocztówka niezbyt udana. Skrytka chyba nic nie kosztuje, płaci się tylko za wymianę zamków. Ale są z nimi kłopoty bo nie wszystkie poczty prowadzą, a tam gdzie są , to są zajęte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie lubiłam tej bajki ;D Ale nie wiedziałam, że jest ich pomnik O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z ulubionych bajek mojego synusia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie za skrytkę się nie płaci, jedynie 30 zł za wymianę zamka. Trzeba systematycznie wyjmować korespondencję, bo co miesiąc skrytki są sprawdzane i te nie opróżniane od dłuższego czasu likwidowane. Ja mam tego pecha, że ciągle nie mogę się zapalać na wolną ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bolek i Lolek to super bajka :) Kartka mi się podoba, choć faktycznie gdyby ta ramka byłaby powiedzmy biała, wyglądałoby to dużo lepiej :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona bajka z dzieciństwa, choć było ich kilka ;)
    A pocztówka świetna- ucieszyła by mnie taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja korzystam ze skrytki pocztowej. Zapłaciłam 30 zł i mogę korzystać aż do wypowiedzenia umowy, nie ma żadnych dodatkowych opłat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietne! Nie wiedzialam, ze istnieje gdzies taki pomnik :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie pomniki, w Łodzi jest ich sporo - Miś Uszatek, Filemon i Bonifacy, wróbel Ćwirek, pingwin Pik-Pok, Zaczarowany Ołówek, Plastuś, Maurycy i Hawranek, ale... nie ma z nimi żadnej pocztówki - a wielka szkoda, bo na pewno fajnie wyglądałaby taka pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem, co będę chciała zobaczyć, gdy będę w tym mieście :D Chociaż "Bolka i Lolka" raczej nie oglądałam, to ten pomnik wywołuje uśmiech na mojej twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pocztówka, jak będę to zobaczę! Uwielbiałam Bolka i Lolka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!