poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowy kraj - Liban

Hej!
Postcardunited jednak mnie nie zawiodło! Jak do tej pory nie ma nic, przez co mogłabym krytycznie się wypowiedzieć o tym serwisie - nie trafiałam na dziwne profile z dużymi nadwyżkami otrzymanych, u mnie też działa to w miarę sprawnie i pocztówki się równoważą, strona ładuje mi się szybko, nawigacja jest dla mnie przejrzysta, jedyne czego mi brakuje - opcji do odznaczenia, żebym nie losowała własnego kraju i też z Polski oficjalnych pocztówek nie dostawała. Liczyłam na jakiś rzadszy kraj, ale nie spodziewałam się, że tak szybko w skrzynce znajdę pocztówkę z najniższym możliwym numerem ID - LBN-1!


Dzisiejszy dzień był bardzo obfity w przesyłki. Oprócz nowego kraju, dostałam piękne, ośnieżone góry z Rosji, kilka pocztówek z naszego kraju (swapy), garść pocztówek-fotokolaży z PhotoFancy (do albumu z moich podróży z Lukiem) oraz zdjęcie z autografem Małgorzaty Kożuchowskiej. Uwielbiam poniedziałki :-) Do jutra!

17 komentarzy:

  1. Gratuluję! Pewnie fajnie być pierwszą osobą, która otrzymała kartkę z takiego kraju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknej kartki z tak rzadkiego kraju. No i tego, że PU działa tak dobrze. Ja wysłałam 3, jeszcze nic nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, nie dość że takie ID to jeszcze tak rzadki kraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratuluję i ładnej kartki, i nowego kraju i super ID :D Ja z PU jestem średnio zadowolona, nie dostałam nic nadzwyczajnego (Francja i Polska), a kartki które wysłałam ciągle idą i nie chcą dojść :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim numerem to perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zobaczyłam link do tego posta na FB, to pomyślałam: kurde, Wiola, cieszę się razem z Tobą! :D Nie dość że tak niskie ID (niższego nie mieli, hehe), to jeszcze nowy, rzadki kraj. I piękny widok. :) I niekrótka wiadomość.
    Ja jestem u babci i aż jestem ciekawa, co wyciągnę ze skrzynki po powrocie... Choć pewnie nie będzie to nie wiadomo jaki stos, bo trochę kartek dostałam przed wyjazdem. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! Świetna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję jedyneczki i na dodatek takiej pięknej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o no proszę! ja na postcard united wysłalam dopiero 8 pocztówek. A dostałam dwie i to jeszcze z polski ;) Nie żebym narzekała, ale.. zakładając tam konto byłam bardzidej nastawiona na pocztówki z innych krajów, tak jak było na postcrossing haha ^^ no chyba że ja mam tylko takiego pecha co do postcardunited haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknej pocztówki z takiego kraju! Co do innych pocztówek to także otrzymałam ośnieżone góry w Rosji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję owocnego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę! Ale miałaś przeogromne szczęście. Nie dość, że z takiego kraju, to jeszcze z jedynką. :)
    Pogratulować i ściągnąć czapki z głów. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Liban! I to jeszcze numer 1! Gratulacje! Masz szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow;o Gratuluje;) Ty to masz szczęście;) tylko pozazdrościć;)
    Pocztówka piękna;)

    Ja na PU wysłałam dwie pocztówki, do Rosji i Niemiec (które jeszcze nie doszły).. i ja też jeszcze nic nie dostałam..;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz szczęście, że ktoś Cię wylosował jako pierwszą osobę! Gratuluję :) Nie dość, że niskie ID to państwo wyjątkowe, na pewno perełka w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadki kraj - tylko pozazdroscic :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!