wtorek, 3 lutego 2015

Nowy kraj - Korea Południowa i info o konkursie

Witajcie!
Pewnie wyczekujecie wyników konkursu, jednak musicie się uzbroić w cierpliwość do jutra. Z racji tego, że Luk miał urodziny, zostawiliśmy wszystko w piątek wieczorem i zniknęliśmy sobie na cały weekend - teraz drugi dzień odrabiamy się z zaległymi rzeczami :-) Nie mniej jednak dziś przygotuję losy i jutro na blogu pojawią się wyniki - zapraszam!

Pocztówka z Korei Południowej to off, który dostałam już ponad lata temu. Sama nie wiem, dlaczego do tej pory nie pochwaliłam się tak pięknym widokiem! To krater wulkanu Halla, który znajduje się na Terenie Parku Narodowego Halla-san zajmującego miejsce na liście UNESCO.Wznosi się na wysokość 1950 metrów n.p.m.


Witam nowych obserwatorów! 
Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze i pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka, a do tego z kraju trudnego do zdobycia. Dobrze, że pokazałaś ją na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok piękny. Chciałabym kiedyś na żywo zobaczyć krater wulkanu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Korei Płd dostałam kiedyś list i gumę do żucia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna pocztówka. :)
    Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale majestatyczny widok :) Mnie udało się Koreę Południową dostać z oficjalnego Postcrossingu. :)
    Czekam na wyniki konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocztówka ładna, ale zamiast prawdziwego znaczka to już naklejka.
    Ps Pocztówkę dziś otrzymałem. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że ją pokazałaś, bo jest ładna i do tego z Korei :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity widok!! ;) Pocztówka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej, z Korei Południowej, zazdrrooo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny widok!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć takiej kartki! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!