czwartek, 19 lutego 2015

Nowe terytorium autonomiczne - Grenlandia

Hej!
Dziś wyjątkowo długo czekałam na listonosza, ale kiedy zobaczyłam tę kartkę prawie skakałam z radości! Hans, z którym wymieniałam się już wiele razy (do tej pory pokazałam dwie pocztówki od niego, które możecie zobaczyć TU) wysłał mi śliczną kartkę z Grenlandii - największej wyspy na świecie, która jest autonomicznym terytorium Danii. Jedna pocztówka, a tyle radości! Ostatnio mam chyba dobrą passę - do kolekcji trafia dużo nowych krajów, a i inne pocztówki są śliczne - oby tak było jak najdłużej! :-)


Obecnie spodziewam się pocztówek z Antarktydy, Wysp Bożego Narodzenia oraz z Jamajki. Już nie mogę się doczekać kiedy trafią do mojej skrzynki, choć pewnie jeszcze trochę będę musiała na nie poczekać - w szczególności na dwie pierwsze. Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Piękna! Zazdroszczę, no i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na moją Jamajkę już czekam i czekam i czekam i chyba się nie doczekam, więc bardzo chętnie zobaczę Twoją gdy tylko wpadnie do Twojej skrzynki :) Kartka bardzo ładna, ostatnio u Krystyny widziałam pocztówkę prezentującą Grenlandię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się doczekam bo ta Jamajka to taki mój jeden z wymarzonych krajów w kolekcji :-) Jeśli nie przyjdzie, będę na pewno szukała kolejnej osoby do wymiany! O, tak, też widziałam Grenlandię Krystyny - wymieniałyśmy się z tą samą osobą :-)

      Usuń
  3. Hans się postarał. Twoja pocztówka nawet ładniejsza od mojej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się obie baaaardzo podobają :-)

      Usuń
  4. Ja też zazdroszczę, jest przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka bardzo ładna!! ;) Hans,to osoba godna polecenia ;)
    Ja się swojej Jamajki nie doczekałam..:( i pocztówka poszła na straty..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, bo teraz się stresować zaczynam czy ta pocztówka dojdzie, gdy kolejna osoba pisze o nie zrealizowanej wymianie z Jamajką...eh:) może mi się poszczęści.

      Usuń
  6. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna pocztówka, i ta słodziutka foczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna pocztowka! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Jak ty to robisz, że ostatnio pokazujesz nam same nowości i to takie egzotyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w dużej mierze mam po prostu ostatnio szczęście :)

      Usuń
  10. Cały czas się zastanawiam, kiedy się zbiorę w sobie i zacznę ogarniać swapy ;d Tyle ciekawych rzeczy można w ten sposób otrzymać - piękne pocztówki, poznanie innych kultur, i można by wymieniać i wymieniać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swapy mają też wady: wiesz co albo przynajmniej skąd Ci przyjdzie, więc nie ma niespodzianki, a poza tym nie zawsze przyjdzie... tak więc i straty trzeba w nie wkalkulować ;)

      Usuń
  11. Ostatnio słyszałam, że poszukują listonosza, który lubi pingwiny. Do tej pory byłam przekonana, że chodzi o Grenlandię, właśnie znalazłam artykuł i okazuję się że to jednak praca na Antarktydzie. Może ktoś miałby ochotę poczytać więcej lub nawet złożyć CV to odsyłam tutaj http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawostki,49/na-antarktydzie-szukaja-listonosza-warunek-musi-lubic-pingwiny,158272,1,0.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ten artykuł - Kinga podrzucała link w grupie na fb ;-) Nawet mi przeszło przez myśl, że fajnie byłoby tak rzucić wszystko i zostać listonoszką na Antarktydzie xD To by było życie :D!

      Usuń
    2. Możesz zawsze spróbować, a nóż widelec się uda:) W razie czego to bym była chętna na kartkę z tego zimowego kontynentu :D
      Taka praca to nie dla tych co są ciepłolubni tak jak ja :p

      Usuń
  12. Uwielbiam zimno, śnieg i wszystko co z tym związane. Kartka jest cudowna i bardzo chciałabym taką otrzymać!
    Tyle śniegu na jednej pocztówce! <3 Nie ma nic piękniejszego i wcale się nie dziwię, że skakałaś ze szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mam chyba pecha! Z Jamajki nikt nie odpowiedział mi na prośbę o swap, z Wyspy Bożego Narodzenia - pisałam do nich dwa razy, ale za każdym razem za późno (za gapiostwo się płaci) i kartki nadal nie mam, a z Antarktydy dostałam wiadomość, że trzeba zapłacić i na razie się waham, bo wiem, że niektórzy postcrosserzy zdobywali kartki stamtąd bez jakichkolwiek opłat. Ale być może w związku z dużym zainteresowaniem wprowadzili przymusową opłatę...
    Za to kartki z Grenlandii gratuluję, ja również dostałam od Hansa pocztówkę z tej wyspy i ogromnie mnie cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna pocztówka, a także piękny krajobraz. Zazdroszczę :D

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!