wtorek, 10 lutego 2015

Lipki - rodzinna miejscowość Kamila Bednarka

Hej!
Wczoraj nie było mnie w biurze, przez co nie odebrałam poczty, więc dziś od rana na biurku czekała na mnie kupka przesyłek :-) Wśród nich pocztówka przedstawiająca Lipki - rodzinną miejscowość Kamila Bednarka. Kartkę tę wysłał mi Paweł - autor zdjęć zamieszczonych na pocztówce. Z tego co wiem, ma dużo sztuk tych kartek do rozesłania, więc jeśli ktoś z Was byłby chętny na wymianę zachęcam do kontaktu z Pawłem na fb.


Dziś muszę wybrać się na pocztę i dokupić trochę znaczków na pocztówki za granicę. Najwyższy czas posłać w świat trochę offów, zarówno z PC jak i PU, bo w ostatnim czasie głównie wysyłałam swapy krajowe i takie też dostawałam.

Witam nowych obserwatorów, wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka - i te przeurocze znaczki z rybkami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybki wymiatają! Też się w nie zaopatrzyłam, są świetne:)

      Usuń
  2. A ja lubię takie Lipki:
    https://www.youtube.com/watch?v=IsUxZC9dUgo
    https://www.youtube.com/watch?v=4qHbRRlSb1s

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kartka ^^ ciesze sie ze przesylka w koncu przyszla. A mialam sie dzisiaj wlasnie z ta sprawa wybrac na poczte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koperta wędrowała równy tydzień - stempel jest z poniedziałku 02-02-2015 :-)
      Jeszcze raz dziękuję! :)

      Usuń
  4. Świetna kartka, ale wyjątkowo urzekły mnie znaczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Bednarkiem, ale znaczki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tą kartkę na grupie, a nawet o niej myślałam, ale... nie przepadam za Bednarkiem, więc zrezygnowałam :p
    Chociaż te drzewa na kartce wyglądają ciekawie, lubię takie aleje/drogi wśród drzew :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta pocztówka od razu się spodobała i właśnie chyba za sprawą zdjęć tych alejek.

      Usuń
  7. Widziałam na fb, że Paweł oferował właśnie takie kartki z tego miejsca, ale na razie się nie skusiłam, choć brakuje mi tej miejscowości w kolekcji. Mam nadzieję, że jak powymieniam się z tymi, którym to obiecałam, to jeszcze załapię się na pocztówkę z Lipek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że załapiesz się na pewno. Z tego co wiem, pocztówki zostały wydane w takim nakładzie, że chyba dla nikogo nie braknie ;-)

      Usuń
  8. Interesująca pocztówka zarówno dla amatorów zimy jak i lata:)
    Dziękuję za udaną wymianę i polecam się na przyszłość!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nie przepadam za Kamilem i jego muzyką, ale ma dobre serducho i to widać. :)
    Wiola, a mogę spytać, dlaczego Twoje przesyłki przychodzą do biura, a nie do domu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - po prostu znam się ze wszystkimi listonoszami w moim mieście i codziennie listy do mnie przynoszą do mojej pracy, bez względu na to gdzie są zaadresowane: czy do domu, czy do biura, czy do pensjonatu :) W biurze jestem codziennie - w innych miejscach ciężko mnie zastać, więc dla obu stron to dobre rozwiązanie :-) Choć ostatnio myślę nad wynajęciem skrytki pocztowej...muszę się jednak zorientować jaki jest koszt i co w takim przypadku z listami poleconymi :-)

      Usuń
    2. No i wszystko jasne :D W mojej wiosce jest chyba tylko jeden listonosz i zawsze zastanawiam się, co on sobie myśli, jak wrzuca do skrzynki pocztówki z dalekich krajów...
      Nie wiem nic o skrytkach pocztowych, więc Ci nie pomogę, niestety.

      Usuń
  10. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Gatuluję Ci tylu autografów. Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do linek. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :-) za chwilę zajrzę na Twojego bloga.

      Usuń
  11. Fajnie, ze autorem zdjec jest wysylajacy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!