środa, 18 lutego 2015

Legenda o Smoku Wawelskim

Hej!
Coraz częściej uświadamiam sobie jak prawdziwe są słowa "cudze chwalicie swego nie znacie". W poniedziałek rano przed 7.00 mamy z Lukiem do załatwienia pewne sprawy w Krakowie. Pojedziemy dzień wcześniej, a jeśli się uda - może już w sobotę, żeby zostać tam na cały weekend. To byłoby najlepsze rozwiązanie, bo chciałam wyjść na wszystkie Kopce, a także zejść do Smoczej Jamy i odwiedzić Galerię Mleczki - nie byłam w żadnym z tych miejsc, pomimo iż około 3 lata mieszkałam w Krakowie! A propo Krakowa i Smoka Wawelskiego - poniższą pocztówkę wysłał mi Luk podczas naszego ostatniego wypadu do tego miasta.


Zgłosiłam też jedno z naszych zdjęć (z wyprawy na Giewont, o której pisałam TU) do konkursu na facebooku, w którym wygrać można pobyty dla dwóch osób w górskich miejscowościach. Jeśli komuś z Was zdjęcie się z podoba, skromnie proszę o kliknięcie "lubię to"- za każdy głosik dziękuję <3 Głosować można TUTAJ <klik>. Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Kartka-komiks świetna, dostałem kiedyś taki typ kartki z Turcji, niestety nie rozumiem niczego.
    Lajk oddany :) Ciekawe to zdjęcie.

    P.S. Zapraszam też do zajrzenia na mojego drugie bloga, który niedawno się urodził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Na nowego bloga zaraz zajrzę! :)

      Usuń
  2. moje miasto ;3 pozdrowienia z Krakowa i dobrej zabawy :) ja mieszkam tu od urodzenia i byłam na jednym kopcu tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wypadu do Krakowa! oby CI się udało wszystko zobaczyć, co sobie zaplanowałas
    a karteczka baaaaardzo sympatyczna :) życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę polską pocztówkę-komiks.
    Głos w konkursie oddany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej takiej pocztówki nie widziałam ;-)
      Dzięki za głos!

      Usuń
  5. Pocztówka świetna! Ja z tych miejsc odwiedziłam Smoczą Jamę i Kopiec Kościuszki. Jeśli nie byłaś to polecam także Zalew na Zakrzówku.
    Głosik oddany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Zakrzówku spędziłam niejeden dzień, niejedno popołudnie, wieczór a nawet niejedną noc ;)
      Dzięki za głos w konkursie :-)

      Usuń
  6. Głosik oddany :)
    Nie widziałam takiej pocztówki w Krakowie, a jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej pocztówki jeszcze nie widziałam. Jest świetna :)
    Zdjęcie polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam takiej pocztówki w Krakowie podczas żadnego z moich pobytów w tym mieście. Szkoda, bo jest naprawdę ciekawa i w sumie pierwszy raz widzę pocztówkę w postaci komiksu :) Ja także nie odwiedziłam miejsc, o których wspominasz, więc nie jesteś sama. Co do Twojego udziału w konkursie, to życzę wygranej i dałam lajka :) P.S. Bluza z kotkiem - świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je gdzieś znajdę to kupię parę sztuk i roześlę Wam :) o ile na nie trafię -ta była kupiona ponad rok temu.

      Usuń
  9. Niesamowita jest ta kartka! Wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny! Zazdroszczę Ci wypadu do Krakowa. :)
    Kartka jest na prawdę świetna, i taka kolorowa. :_

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, bardzo pomysłowa :)
    W Toruniu też są fajne kartki z legendami, sama widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta kartka, jak wrócę w marcu do Krakowa to będę musiała przejść się na Rynek i je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pocztowka-komiks - cos rewelacyjnego!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Kraków, a pocztówka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kartka. Nigdy jeszcze się z tym wzorem nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!