czwartek, 26 lutego 2015

Holandia - shaped card

Cześć!
Wysyłaliście kiedyś re-sendy? Pewnie większość z Was odpowie twierdząco. A czy ktoś z Was otrzymał kiedyś taką pocztówkę? Do mnie dotarła kartka z Holandii, bardzo ciekawa "shaped card", która w systemie widnieje jako podróżująca 53 dni. Jak jednak sami możecie przeczytać, jest to re-send, prawdopodobnie zagubionej na poczcie kartki, która nigdy do mnie nie dotarła.


Lubicie "shaped card"? 
Macie takie w swoich kolekcjach? 
Pozdrawiam! :)

20 komentarzy:

  1. Re-send na razie wysłałam tylko jeden, ale nie doszedł (czyli straciłam dwie kartki, które nie doszły do tej samej adresatki). A szkoda. Pocztówka z Holandii jest ładna, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 60 dniach zazwyczaj wysyłam wiadomość, że chcę wysłać re-send jednak proszę o sprawdzenie czy pocztówka na pewno nie dotarła. Jeśli nie dostanę żadnej odpowiedzi re-sendu nie wysyłam. Ogólnie wysłałam 7 re-sendów i na szczęście wszystkie zostały zarejestrowane :)

      Usuń
  2. Ja re-send wysłałam całkiem niedawno, na szczęście pocztówka została zarejestrowana. :) Pocztówka z Holandii bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię - między innymi podoba mi się to, że pomimo iż jest to shaped card mieści mi się do albumu :D

      Usuń
  3. Świetna pocztówka :) Bardzo lubię takie nietypowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie mam obojętny stosunek do kartek w dziwnych kształtach, ale... kartka w kształcie chodaka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczególnie nie uwielbiam pocztówek o niestandardowych kształtach, ale to zawsze ciekawe urozmaicenie kolekcji :-)

      Usuń
  5. Szczerze to nie pamiętam czy wysyłałam jakiś resend. Na pewno po 60 dniach wysyłałam wiadomość do danej osoby. A pocztówka w kształcei buta jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś wysyłałam, teraz dałam sobie spokój. A ta kartka nawet fajna. Na pewno typowo holenderska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny holenderski chodaczek. Resendów nie wysyłam, do mnie też kartki nie docierają. Natomiast rejestruję jeżeli ktoś prosi i poda ID.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka! Od razu widać z jakiego kraju pochodzi. Bardzo lubię takie nietypowe kształty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka :) Taka oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalna i inna :)
    mi na całe szczęście jeszcze nigdy nie wydarzyło się, że musiałam wysłać re-send, ale to całkiem dobrze... no może poza paczkami do Korei, bo wtedy poczta często gubiła je, nawet po moich interwencjach i złożeniu kilku skarg w placówce. Trzeba się przyzwyczaić, że często paczki jak i listy czy pocztówki są gubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz dziwnego kształtu moją uwagę zwrócił znaczek pocztowy z 1984 r. Ciekawe, że tak długo znaczki są w obiegu.
    Nigdy nie wysyłałem re-sendów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze w takiej sytuacji zastanawia mnie: czy kartka, której nie otrzymałam była taka sama czy jednak inna? Ja nie wysłałam żadnych re-sendów, jednak kiedyś otrzymałam re-send z Islandii (ale to był swap), ponieważ pierwsza pocztówka niestety do mnie nie dotarła :(
    Mnie jest obojętne, czy kartka jest mała, czy duża i jaki ma kształt, a Twoja kartka jest ciekawa - ewidentnie kojarzy się z Holandią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja otrzymałam kiedyś taką- wyglądała jak zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kartki są fajne, bo jednak miło się robi gdy ktoś nie zapomina o nas i chce nas uszczęśliwić. Od niedawna zaczęłam i niestety w moim zbiorze jeszcze nie mam takiej pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie dostałam tego typu kartki, ale... no, cieszyłabym się, wiadomo, jednak... przy wkładaniu do mojego poważnie przemyślanego albumu na kartki bym chyba westchnęła, że kolejna pocztówka psuje mi koncepcję :D Jednakże wiem, że przez wiele osób takie przesyłki są bardzo pożądane :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem takiej kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. අප විසින් සපයා හා ධාන්ය සම්පූර්ණයෙන්ම රෝගය සුව කළ හැකි වී ඇති බව මත්ද්රව්ය භාවිතා කරමින්, විවිධ සෞඛ්ය ගැටලු ප්රතිකාර සඳහා පිළියමක් ලබා දෙයි.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!