czwartek, 5 lutego 2015

Flaga Wielkiej Brytanii

Cześć!
Gdzie najczęściej wyszukujecie osób z innych, szczególnie rzadszych krajów do wymian pocztówek? Wolicie pisać wiadomości do ludzi z postcrossingu czy raczej umawiacie się na swapy w facebookowych grupach? Przymierzam się do zdobycia pocztówek z kilku państw, które bardzo chcę mieć w kolekcji a na to, że przyjdą do mnie jako offy raczej nie ma co liczyć...

Pocztówkę z flagą Wielkiej Brytanii dostałam w ramach wygranej aukcji WOPP. Na niebieskim tle widnieją krzyże świętych patronów Anglii, Irlandii i Szkocji. Jeśli dobrze pamiętam to jedna z dwóch pocztówek-flag, które mam w kolekcji. Druga to flaga Gujany <klik> :-)


Nadal proszę o głosy na Arenę Narciarską Jaworki-Homole TU
Dziękuję też za rosnącą liczbę obserwatorów bloga i odwiedzin - to bardzo cieszy! Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. super :) jak ja dawno pocztówki nie wysłałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szukam i na stronie postcrossing ale i nieraz daje ogłoszenia w grupach na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie pocztówki prezentujące flagi danego państwa, ale w sumie to chyba nie mam żadnej ;)
    Ja zazwyczaj wyszukuję takich osób na grupach na fb lub na PC. Których krajów poszukujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluję na Jamajkę, Meksyk, Salwador, Madagaskar i Afganistan :-) W sumie na razie na tej Jamajce się skupię :-)

      Usuń
  4. Ja swaperów wynajdowałem na facebookowej grupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, mam taką samą! Dostałam od przyjaciolki. Ja nie bawie sie w postcrossing, bo boje sie ze nie potrafilabym sie wywiazac z 'umowy', może za rok, po maturze....:D poki co prosze znajomych o pocztowki, uzbierala sie juz z tego calkiem spora kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kartka :) Ja w swojej kolekcji nie posiadam jeszcze żadnej flagi, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć ciekawa kartka. :) A wymieniam się z ludźmi z grup facebookowych, ale mam zamiar poswapować z ludźmi z oficjalnego forum Postcrossing.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kartka, a wolę umawiać się na swapy na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej na swapy wyszukiwać osoby na postcrossing, ponieważ po ilości wymienionych pocztówek można się przekonać o rzetelności danej osoby. Nie mam żadnej pocztówki-flagi, chociaż mam kilka z elementami flag narodowych.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!