niedziela, 8 lutego 2015

Finlandia, Muminki

Hej!
Na sam początek zapraszam Was do wzięcia udziału w urodzinowym rozdaniu u Oli TUTAJ. Do zdobycia pocztówki, koperty, wstążka, taśma washi i herbatki ♥ Pamiętacie jak podawałam link gdzie można było zamówić bulionetki i książeczki z przepisami KNORR? Teraz każdy może dostać esencje do sosów, mało tego - można je także wysłać swoim bliskim zupełnie za darmo TUTAJ (spieszcie się, do rozdania jest 250 000 zestawów). 

Zimową pocztówkę z Muminkami dostałam w ramach jednego z tagów. Od razu spodobało mi się w niej to, że jest "inna" niż dotychczasowe muminkowe pocztówki, które dostawałam (możecie je zobaczyć tutaj). A Wy? Macie Muminki na swoich pocztówkach? Lubicie je? W dzieciństwie to była zdecydowanie moja ulubiona bajka, a najbardziej lubiłam Małą Mi i ...Bobka!


Przepraszam za słabą jakość, ale nie mam chwilowo dostępu ani do skanera ani do aparatu. Pozostał telefon, który w kwestii zdjęć w ogóle nie chciał ze mną współpracować ;) Pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. Heh... dopiero teraz załapałam, ze Muminki wywodzą się z Finlandii ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakość nie jest taka zła, narzekasz ;) A ja za Muminkami nie przepadam, bajki jakoś nigdy nie oglądałam, a gdy miałam trochę kartek z Muminkami to rozesłałam... Ale pamiętam, że adresaci bardzo się z nich cieszyli, więc przynajmniej komuś sprawiłam radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta pocztówka! Muminki lubiłam, jednak wolałam inne kreskówki. ;p
    Ten znaczek skradł moje serducho! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest^^ ja mam jedynie znaczki z muminkami, ale także jest to pocztówka z Finlandii
    A więc jutro przejdę się na pocztę i wypytam o przesyłkę. Myślałam, że coś jest nie tak ze stroną znowu, ale widzę żer kolejny raz paczuszka w akcji zaginęłą ;/ może jutro się wszystko wyjaśni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna pocztówka!:) Moja wyobraźnia od razu podsunęła mi obraz Taty Muminka ześlizgującego się z tej górki na nosie i brzuchu! ;) Muminki uwielbiam od dawna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey! Muminki! :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam Muminki, bo... "Muminki się cieszą... Muuumiiiinnnnkiiiii" :p
    Najbardziej lubiłam Małą Mi i Włóczykija, bo trochę się z nimi utożsamiam ;) Mam w swojej kolekcji chyba 3 pocztówki z Małą Mi i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pocztówka , kocham Muminki ,chodź moim ulubionym bohaterem jest Włóczykij :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!