sobota, 7 lutego 2015

Bieszczady, pocztówka z sentencją

Heja!
Jak zaczął się Wasz weekend? Ja od rana biegam jak szalona - w krótkim czasie udało mi się załatwić kilka bardziej i mniej istotnych spraw, które ostatnio odkładałam "na później". Teraz mam dwie godzinki dla siebie, po czym trzeba znowu zabrać się za pracę, z tym, że bardzo przyjemną :-) Na szczęście, dzisiejszy dzień jest tak piękny, że aż ciężko mi usiedzieć choć chwilę spokojnie w miejscu. Rano gdy wstałam i wyjrzałam za okno powitał mnie taki widok na Górę Parkową...

Lubicie pocztówki z sentencjami, cytatami? Ja uwielbiam, ale tylko te, których przesłanie trafia do mnie w 100%, z czymś mi się kojarzy, coś dla mnie znaczy. Tak jest z tą pocztówką. Pamiętam jak wypatrzyłam ją u kogoś w momencie kiedy miałam podjąć dość ważną decyzję - wiedziałam, że musi ona trafić do mojej skrzynki! Chwilę po tym, na trzecim roku rzuciłam studia (i nie tylko studia), teraz dziękuję sama sobie za to, bo wiem, że gdybym wtedy nie zebrała się na odwagę, dziś nie byłabym w tym miejscu, z tymi osobami, z tą energią i tym szczęściem! Ok, koniec filozofowania.


Teraz szybka kawa, aparat w rękę i biegnę w miasto. Do jutra!

9 komentarzy:

  1. Bardzo mądre słowa na tej pocztówce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękny widok za oknem! U mnie również śnieg, ale bloki z wielkiej płyty są mniej malownicze. ;) Pocztówki z sentencjami? Nigdy takiej nie dostałam, więc się nie wypowiem. Ale Twoja, Bieszczadzka, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją wiedzę geograficzną też Postcrossing poprawił! Chociaż ja od dziecka interesowałam się geografią :)
    Mój weekend zaczął się pracowicie - rano wykład, potem korepetycje...
    Śliczny widok na pocztówce, a słowa jak najbardziej prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny widok z okna :) U mnie śniegu jest już coraz mniej, więc już nie jest tak pięknie biało.
    Ja osobiście nie przepadam za kartkami z sentencjami, chyba że widok na niej mi się podoba:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech pocztówka mi wybaczy, ale początkowo nie zwróciłem na nią większej uwagi... Zapatrzyłem się na zdjęcie widoku z twojego okna. :)) Super widoczek i pogoda!
    Pocztówki z cytatami są w porządku. Często dzięki jakiemuś mądremu cytatowi udaje nam się popatrzeć na pewne sprawy z innej strony :)
    Bardzo ładna kartka, w dodatku posiadająca pewien przekaz... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, też myślałem, że rzucenie studiów będzie dobrym pomysłem. W moim wypadku chyba nie było, bo jestem w czarnej d... i niczego ciekawego na horyzoncie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat pasowal rowniez do mojej sytuacji sprzed 3 lat

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pocztówka, lubię te z cytatami, ale tylko te, które właśnie w 100 % trafiają do mnie i są moim osobistym przekazem. Ostatnio wymieniałam się z Edytą i dzięki temu dwa idealne cytaty dołączyły do mojej kolekcji - wiedziałam, że muszę mieć te kartki, bo idealnie pasują do mnie i do tego, co czuję w danej chwili ;)
    Piękne widoki z okna masz! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dużo pocztówek z cytatami, zazwyczaj dotyczących marzeń i miłości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!