wtorek, 24 lutego 2015

Białoruś - street art

Cześć!
Wyjazd do Krakowa potoczył się całkowicie inaczej niż planowaliśmy... Wyjechaliśmy w niedzielę późnym popołudniem, tego dnia zdążyliśmy jedynie pospacerować po rynku i Starym Mieście odwiedzając knajpy i koktajl bary. Wczoraj z badaniami zeszło nam prawie do 13 (od szóstej rano) i zaraz po nich wróciliśmy ze znajomym do Krynicy. Nie było czasu na kopce, Smoczą Jamę itp. Ale czekają nas jeszcze dwie wizyty 4 i 31 marca - może wtedy poskłada się tak, że będziemy mieli więcej czasu w samym Krakowie. Poniżej off z Białorusi, który dotarł do mnie wczoraj - bardzo podoba mi się malowany ornament na samochodzie. A Wam?


Przyszły do mnie też książki, podpisane przez Panią Ludmiłę Piasecką, które były nagrodą w konkursie - lada dzień przygotuję więc zestawy nagród i wyślę do dwóch Zwyciężczyń :) Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ten ornament często gęsto jest na białoruskich znaczkach, zawsze je lubiłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kojarzę z znaczków, jest naprawdę ciekawy :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To pierwszy model Zaporożca z lat 60-tych -ZAZ-965. Znajomo wygląda, prawie jak Fiat 600 z tamtych lat.

      W Polsce był popularny jego następca - ZAZ-966 (taki bardziej kanciasty). Ten też znajomo wygląda, prawie jak NSU Prinz.. Wśród polskich entuzjastów motoryzacji dostał ksywkę Sasza Prinz.

      Usuń
  3. Ten ornament występuje także na fladze Białorusi, ale na tym samochodzie jest wersja bardziej urozmaicona artystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kojarzę ten ornament ze znaczków, ale na samochodzie wygląda równie sympatycznie i oryginalnie :)
    I jeden z moich ulubionych znaczków jeśli chodzi o kształt, bo nie często widuję trójkątne znaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ten koteł jest niezły :D

      Usuń
    2. Też uwielbiam znaczki o innym niż tradycyjny kształcie. W Polsce mamy serię trójkątnych znaczków z zabawkami - dwa z tej serii już mam na pocztówkach :-)

      Usuń
  5. mi za to bardzo podoba się znaczek, inny nie typowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :D

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna kartka!
    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem inna pocztówka od np city view. Jestem w szoku, że tak szybko dotarła. Z Polski idzie przeważnie 2 miesiące

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekać na przesyłkę :)
    Kartka bardzo mi się podoba, wywołuje uśmiech na mojej twarzy, bo ten samochód jest naprawdę wyjątkowy :)
    Wieki już nie byłam w Krakowie... Chyba wybiorę się tam latem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała kartka jest niesamowita, chętnie wyciągnęłabym ją z własnej skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez to, jak jest, jakoś my, sąsiedzi, rzadko zjawiamy się na Białorusi. Ten street art różni się od naszego, bardziej ogólnego. Od razu obrazek kojarzy się z ludowością wtłoczoną w czasy nowożytnie, bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!