piątek, 2 stycznia 2015

USA - choinki z Rockefeller Center

Cześć!
Macie tak, że zauważacie jakieś miejsce w telewizji, słyszycie o nim w radiu lub rozmowie z innymi i nagle w głowie pojawia się myśl: "Mam to na pocztówce!"? Ja bardzo często. Wczoraj kiedy przygotowywaliśmy pakiety reklamowe dla turystów w telewizji leciał Kevin. Końcówka filmu - moment, w którym Matka odnalazła Go w NY przy choince z Rockefeller Center. Pamiętacie jak ta choinka wyglądała? Nie? No to proszę, dla przypomnienia:


Tak z newsów: w Nowy Rok liczba wysłanych z Polski pocztówek przez serwis postcrossing.com wyniosła 1 000 000! Nasz kraj obecnie jest na 10 miejscu w rankingu pod względem liczby wysłanych kartek :-) A, jeszcze jedno - 6 stycznia małe święto z okazji, którego na blogu pojawi się konkurs-niespodzianka, zapraszam :)

21 komentarzy:

  1. Ooo świetna ta pocztówka! :) Chyba dobrze, że jest w odcieniach bieli i czerni, bo dzięki temu bardzo przyciągnęła mój wzrok :) Też oglądałam wczoraj Kevina a gdy zobaczyłam tytuł Twojego wpisu to od razu o nim pomyślałam :p
    1 000 000 pocztówek to niezwykła sprawa, dobrze wiedzieć że są w Polsce ludzie, którzy nadal wysyłają kartki :) i oby w przyszłym roku wchodzić z kolejną wielką liczbą w nowy rok! :)
    Pozdrawiam i czekam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pocztówka, oryginalna przez tę czerń i biel, ale chyba wolałabym kolorową.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły też wolę kolorowe pocztówki, ale ta mi się wyjątkowo bardzo podoba :-)

      Usuń
  3. Uwielbiam czarno-białe pocztówki,śliczna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jak ciężko odczytać to pismo O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta! Nawet nie wiesz, ile się nagłówkowaliśmy z L. żeby przeczytać całą treść, jest rzeczywiście wyjątkowo nieczytelne, ale się udało! ;-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście te choinki same w sobie średnio się podobają ;)

      Usuń
  6. Pismo niezbyt piękne, ale kartka super! Też tak czasami mam, że gdzieś natykam się na miejsce, które mam na pocztówce. Albo ostatnio w postal-shop znalazłam kartkę, którą dawno temu otrzymałam od pewnej Rosjanki i okazało się, że to miejsce jest na liście UNESCO.
    A Kevina mam już chyba dość xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna pocztówka :)
    Zapraszam na Giveaway u mnie :) Zapraszam na Giveaway KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. O! ja bardzo często słysząc czy widząc jakieś miejsce mówię: "Mam taką pocztówkę" :p Myślę, że wiele osób tak ma :)
    Wczoraj a nawet już dziś (parę minut po północy) padł 1000000. Byłam na polowaniu ale udało mi się ustrzelić 1000011. To było ekscytujące losowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie myślałam, żeby polować na milion:) ale rzeczywiście musiało być to ekscytujące! Swoją drogą 1000011 też fajnie wygląda ;-)

      Usuń
  9. Choinka piękna, a co do postcrossingu, to niestety nie udało mi się upolować magicznej milionowej liczby :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pocztówka bardzo ładna :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam świąteczne kartki, jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna choineczka :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pocztówka. Ja ostatnio wysyłałam ich znacznie mniej, ale wraz z Nowym Rokiem, zamierzam odświeżyć szczególnie korespondencje listową, a później wysyłanie pocztówek, bo to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym postem przypomniałaś mi, że już dawno nie wysłałam do nikogo pocztówki. Z powodu braku czasu strasznie zaniedbałam postcrossing, ale już do tego wracam :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie mieć takie kartki :) Chodź jak na razie rzadko mi się zdarza zauważyć coś co mam na pocztówce w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!