czwartek, 22 stycznia 2015

Rosja - niezapisana kartka

Hej!
Pewnie większość z Was lubi, jeśli pocztówki, które wyciągacie ze skrzynki są zapisane. Najlepiej jak ktoś napisze dużo, ciekawie, starannie. A czy dostaliście kiedyś kartkę, która była pusta? Znaczek, adres, ID i nic więcej? Mi się taka trafiła! I choć z tyłu nie jest zapisana, bardzo mi się podoba :-)


Zdarzyły się Wam takie kartki, wysłane bez koperty ale też bez żadnej wiadomości? A może jakieś inne ciekawe okazy Wam się trafiły? Np. z rysunkiem lub wyklejone znaczkami bądź biletami itp.? Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Dziwnie, ale to w koncu Rosja (stan umyslu ;))

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak też można:D

    Mi się jeszcze nigdy tak nie zdarzyło.. ale faktycznie lepiej się robi jak jednak jest ta wiadomość na pocztówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli dobrze pamiętam, to miałam raz taką sytuację, że otrzymałam kartkę nie w kopercie a z naklejonymi dwoma znaczkami, adresem i datą i to chyba było wszystko, bo to był swap :p Nie ukrywam, że byłam zawiedziona, bo lubię jeśli ktoś coś więcej napisze na kartce :) Zdarzały mi się wręcz przeciwne sytuacje, że kartka była zapisana drobnym druczkiem od góry do dołu i była w kopercie w której były dodatki: bilet, moneta, zakładka do książki, druga kartka :) i to był off :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie, które były zapisane po brzegi z dodatkami w kopercie też kilka razy dostałam i to właśnie jako OFFy :-) też sprawiają dużo radości!! :)

      Usuń
  4. Mi się nie zdarzyły, ale moja mama jak kiedyś wypisywała kartki świąteczne, to do mojej cioci przyszła kartka z samym adresem, bez życzeń. Może ta osoba też kilka adresów naraz wylosowała i wpisała adres, a wiadomość chciała wpisać później, no i gdzieś może się zawieruszyła Twoja karteczka wśród innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, że być może nadawca zapomniał po prostu o wypisaniu kartki :0

      Usuń
  5. Nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło, ale masz rację, można 'wybaczyć', bo kartka jest strasznie ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałem też z Rosji gdzie napisane było cyrylicą coś na wzór "tu jest ID --->", oprócz tego ani słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pocztówka bardzo ładna. Mnie trafiła się pocztówka tylko z napisem Happy Postcrossing.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna!
    zapraszam do wspolnej obserwacji!
    u mnie szybki konkurs. az 5 osob wygra karty podarunkowe o wartosci $50.
    Zapisz sie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nigdy nie zdarzyło. Choć raz miałam napisane tylko uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Uwielbiam paki i ogrody więc tym bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka sytuacja nie zdarzyła mi się jak dotąd. Raz tylko jakiś postcrosser napisał mi, że nie napisze mi nic ciekawego, bo nie wie co. A poza tym nie rozumie co ja napisałam w moim profilu. Zaznaczę, ze profil był przetłumaczony na angielski.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się raz zdarzyło coś podobnego. Był tylko mój adres, a nie było nawet ID na kartce, co było bardzo dziwne bo była zupełnie czysta^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się chyba dwa razy zdarzyło dostać takie kartki z Białorusi... Ciekawi mnie przyczyna takiego postępowania - brak czasu, chęci, nieznajomość języka, wysyłanie na odwal...? Osobiście wolę, jak ktoś coś napisze, choćby kilka słów.
    Ale kartka, mimo braku wiadomości, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy takiej pocztówki nie dostałam. Jak kiedyś wysyłałam taką właśnie tylko z adresem i znaczkiem (wysyłałam chain card z forum postcrossing) to aż pani z poczty mnie zawołała jak wychodziłam i zapytała, czy na pewno chcę taką pustą pocztówkę wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widok na pocztówce ładny. Ja pustej kartki nie dostałem, ale takie tylko z napisem Happy Postcrossing to już kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah, w sumie zaintrygowal mnie nadawca :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pocztówka przedstawia Fontannę Rzymską w Dolnym Ogrodzie pałacu Peterhof (Петергоф).
    Tłem rewersu pocztówki jest zdjęcie Wielkiej Kaskady przed frontem Wielkiego Pałacu.
    Być może osoba wysyłająca chciała abyś otrzymała „dwa w jednym” i dlatego nie zapisała kartki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwna pocztówka ;p Nigdy nie dostałam niezapisanej. Szkoda. Nawet zwykle pozdrowienie to już przekazanie pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!