poniedziałek, 5 stycznia 2015

Polska, Wąwóz Homole

Hej!
Nowa zakładka "Inne blogi Postcrosserów" powoli powstaje. Chętnych zapraszam, przypominając, że przed dodaniem Waszego bloga do listy, proszę o wysłanie na maila krótkiego opisu, który w zakładce poprzedzał będzie link.
Śniegu coraz więcej, co mnie cieszy. Zaczęłam częstsze treningi, ponieważ jeden z celów, które sobie ostatnio postawiłam to zdobycie co najmniej 10 medali w zawodach sportowych do końca roku. Skończył się też remont mojego ulubionego basenu, więc od środy wracam też do regularnego pływania. Wraca energia, wracają siły, jedyne czego mi brakuje to wchodzenia na kolejne szczyty - w zimie nie sprawia mi to aż tak wielkiej przyjemności, choć kto wie, może po porostu muszę się przełamać :) Kartkę poniżej z jednej z wycieczek wysłał mi Luk. Jeszcze przed wdrapaniem się na Wysoką - najwyższy szczyt Pienin, zdążył ją gdzieś wrzucić do skrzynki! Miejsca, które są na pocztówce możecie też zobaczyć na moich zdjęciach z Homoli tutaj <klik>.  


Dziękuję za wszystkie komentarze, maile i obserwacje! 
To bardzo cieszy i motywuje do dalszego działania :-)

17 komentarzy:

  1. Ojej też lubię zdobywać nowe szczyty, jednak mało mam takich okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Twój mąż nosi ze sobą znaczki ;))?
    Myślę, że z Twoim optymizmem i energią spełnisz cel, który sobie wyznaczyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze w plecaku kalendarz, a w nim w kieszonce z tyłu znaczki. Czasami mi je podkrada :D Ale ten akurat kupił w sklepie spożywczym, zresztą podobnie jak pocztówkę, dlatego była dla mnie kompletnym zaskoczeniem :D Nawet ostatnio będąc w Jaworkach sama poszłam do tego sklepu wysłać kartkę do koleżanki i rzeczywiście w środku Pani ma wszystko co potrzebne do wysłania pocztówek z pozdrowieniami! :-)

      Usuń
    2. Oo, to widzę jesteś dobrze zaopatrzona, na zapas. ;)
      Znaczki i pocztówki w sklepie spożywczym to całkiem trafny pomysł, szczególnie w takim turystycznym miejscu. :)
      A mam jeszcze jedno pytanie, nie chcę już wypisywać mejli :D W jaki sposób chcesz, abym zapisała Twój nick w poście z wywiadem - wywiad z Pijanążyciem, Pijaną życiem, pijanążyciem, czy może jeszcze inaczej :)?

      Usuń
    3. Dobrze, nie dobrze - kilka zawsze staram się mieć przy sobie, nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą ;)
      Myślę,że ta druga wersja, choć powiem Ci, że jakoś mi to dużej różnicy nie robi ;p

      Usuń
    4. Wolałam zapytać. Jutro będzie post! :D
      Trzymaj się :)

      Usuń
  3. To dobrze, że energia wraca haha :) Ja jutro jadę w końcu na narty! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna pocztówka :)

    P.S. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :)
    http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super widoki! I do tego zadbane szlaki. Ciężko uwierzyć, że to Polska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję być w tym miejscu i muszę przyznać, że się zauroczyłam w nim! :) Jest tam naprawdę ładnie i polecam to miejsce, jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji tam być <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Zajrzyj na mojego bloga, nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się wyprawa w góry i towarzystwo się nie wykruszy, tak jak w tamtym roku ;) a na razie popatrze na widoku i Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Chciałam się dowiedzieć, czy można się zapisać jeszcze do Twojego podróżującego zeszytu. Napisz do mnie PW na facebooku, bardzo mi na tym zależy :)

    https://www.facebook.com/annnarymarczyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna pocztówka i piękne miejsce :)
    Niezła z ciebie sportsmenka :) Ja to na wiosną spróbuję dopiero biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chciałabym nominować Cię do Liebster Blog Award :)
    http://kiikaaxo.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!