piątek, 16 stycznia 2015

Polska, Pińczów


Hejka!
Kolejny tydzień minął jak szalony. Mam wrażenie, że jest wtorek, a tu już prawie weekend! Dwa dni spędziłam na załatwianiu kilku dokumentów do bezrobocia - odsyłali mnie z urzędu do urzędu, a finalnie i tak nie wszystko udało mi się załatwić... Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się to ogarnąć. 

Kartkę z Pińczowa wysłał mi kolega, pracujący w firmie z którą współpracujemy. Znamy się więc tylko z rozmów telefonicznych i na komunikatorze. Gdy mu powiedziałam, że kolekcjonuję pocztówki, jeszcze tego samego dnia zadzwonił wieczorem, żebym mu podała adres, bo właśnie jest na poczcie. Wysłał mi dwie pocztówki, oto pierwsza z nich: 



Kartek z żabami nadal poszukuję, więc jeśli ktoś ma jakąkolwiek, proszę o kontakt! :-) Do osób, które już w tej sprawie napisały do mnie odpowiem w ciągu weekendu. Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Nie znalazłam żadnej kartki z żabami :/
    Bożonarodzeniowy znaczek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) zastanawiam się co na to serce ze strzałą powiedział Twój Mężczyzna :D
    Niestety kartki z żabami nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również odkąd wspomniałaś o żabach ciągle wyszukuję gdzieś takich jednak póki co, z marnym skutkiem. Jak tylko coś dorwę to dam znać. Przy okazji, tylko pocztówki?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj byłam na poczcie wysłać 4 pocztówki z postcardunited :) ood tygodnia leżały w domu i blagały o wysłanie :) o dziwo dzisiaj też dostałam pierwszą pocztówkę z postcardunited ^^ i szukałam również pocztówek z żabami, ale nic a nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne miasteczko, chciałoby się tam mieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mily gest :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to Twoje ogłoszenie o kartkach z żabkami, ale ja niestety żadnej takiej nie mam... :/
    Kartka śliczna, to miłe ze strony tego kolegi, że zechciał powiększyć Twoją kolekcję, choć w sumie się nie znacie. bardzo miłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam żadnej kartki z żabkami :( Kartka bardzo ładna, słyszałam że Pińczów to miejscowość z pięknymi widokami i w sumie patrząc na ten na górze kartki, to idealnie pasuje do tego opisu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!