sobota, 3 stycznia 2015

Polska, Ostórda

Cześć!
Jak Wam mija weekend? Ja miałam dzień wolny, zrobiłam porządki, trening też już za mną, jeszcze tylko na dwie godzinki skoczę do pracy i mam wieczór wolny. Może uda mi się wyciągnąć L. na łyżwy - jeśli nie, odpoczynek, pewnie przy książce, bo ostatnio i na czytanie brakowało mi czasu :-)

Poniższą pocztówka to swap z czytelniczką bloga, która napisała do mnie maila z propozycją wymiany. Kartka ta bardzo mi się podoba, niesamowicie klimatyczne miejsce, w którym chciałoby się być! 


Patrząc na podział wg państw, zauważyłam, że jest jeszcze kilka w mojej kolekcji krajów, z których kartki posiadam, a nie pokazałam ich na blogu. Tak więc jutro pojawi się jakieś "nowe" państwo. Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Niedawno byłam w Ostródzie. Bardzo ładne miasto! Ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie klimatyczna kartka! :) Nigdy nie byłam w Ostródzie.
    Weekend mija mi jakoś wyjątkowo szybko... wczoraj i dzisiaj gościłam rodziców, więc zabrałam ich na długi spacer po Łodzi, a dzisiaj siedzę i próbuję nadrobić zaległości w pisaniu postów na bloga, jednak nie mam zbytnio weny twórczej :P
    Czekam na wpis z pocztówką z nowego państwa! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Ostródzie mieszka moja ciocia, ale nie pamiętam, abym kiedykolwiek tam była... Tam chyba przede wszystkim jedzie się nad jezioro ;) Jestem ciekawa nowego kraju!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladna kartka :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. Piękna kartka, klimatyczne miejsce. Bardzo lubię kartki zawierające herb miasta. W moim też jest biały konik na czerwonym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na Warmii i Mazurach, a tam jest tyle pięknych miejsc. Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!