czwartek, 22 stycznia 2015

Nowy kraj - Tajlandia

Heja!
Wczoraj pierwszy raz od dłuższego czasu listonosz nie przyniósł nic do mnie. Ale po powrocie do pensjonatu czekała na mnie nie lada niespodzianka. Gdy L. wszedł do pokoju i powiedział, że dostaliśmy kartkę, która leży na recepcji, pomyślałam, że to jedno z naszych zdjęć wysłane przez PhotoFancy. Nie mogłam opanować radości, gdy zobaczyłam tę piękną Tajlandię!!! Wysłała ją do nas koleżanka, która odwiedziła ten kraj już jakiś czas temu - nie wiem ile pocztówka podróżowała, ale przypuszczam, że kilka miesięcy. Stempel niestety nie odbił się zbyt wyraźnie...


Zapraszam do zgłaszania swoich blogów pocztówkowych do katalogu <klik>
i polubienia FanPage bloga <klik>
Pozdrawiam <3

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna. Do mnie z Tajlandii też nic długo nie chciało przyjść aż w końcu poznałem Tajkę i ją wręcz zobowiązałem, że po powrocie do kraju musi mi coś wysłać :) Udało się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Widzę, że robisz to samo co ja - też poznając kogoś z innego kraju często napominam o swoim hobby i upominam się o wysłanie pocztówki :-) Takie od znajomych jeszcze więcej radości sprawiają! :-)

      Usuń
  2. Przepiękna kartka, uwielbiam takie. Lokalni ludzie, napis państwa i jeszcze rameczka - idealnie :) Gratuluję takiej zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mi też się ona mega podoba ;)

      Usuń
  3. Warto było czekać. Kartka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Warto czekać nawet kilka miesięcy na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, faktycznie warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fred i Pipi ;)? Urocze! :D
    A kartka faktycznie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Tajlandii mam z Bankoku akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, zazdroszczę ! Piękna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pocztówka!
    Zapraszam do mnie: http://ksiazkowelove8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w mojej kolekcji jest już kilka pocztówek z Tajlandii ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!