piątek, 30 stycznia 2015

Nowy kraj - Irlandia

Hej!
Na początek niespodzianka dla osób, biorących udział w konkursie <klik>. Książkę, która trafi do zwycięzcy podpisze Ludmiła Piasecka! Skontaktował się ze mną Pan Tomasz, który prowadzi FanPage "52 tygodnie" <klik> - dziś wysyłam egzemplarz do autorki :-)

Pocztówek z Irlandii w kolekcji mam już kilka, choć jeszcze żadnej do tej pory na blogu nie pokazałam. Ta jest jedną z moich ulubionych kartek, ktoś miał naprawdę fajny pomysł na projekt pocztówki!

Dziękuję Wam za głosy na stację narciarską, o które prosiłam w poprzednim poście i nadal zachęcam do głosowania TUTAJ <klik>. Plebiscyt trwa do 28-02-2015, za wszystkie oddane głosy bardzo dziękuję! Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa i wyjątkowa kartka, nie ma to tamto :)
    Ooo świetnie, książka z autografem, już zazdroszczę przyszłemu zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Z Irlandią kojarzy mi się Św. Patryk i koniczynki :) Taką kartkę chciałabym dostać!
    Wow, świetna nagroda! Już gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa ta kartka :-) Skojarzyła mi się z toruńską - przy każdym z widoczków jest miejsce na zaznaczenie, ze się tam było. Coś jak mini przewodnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna pocztówka, w moim guście. Można powiedzieć Irlandia w pigułce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kartka, takiej jeszcze nie widziałam, ktoś miał świetny pomysł. Mnie Irlandia ostatnio jawi się jako raj na Ziemi, jeśli chodzi o zielone krajobrazy... :)
    Zaraz zagłosuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita pocztówka, faktycznie ktoś miał świetny pomysł! ;)
    Mnie też Irlandia interesuje pod względem tych zielonych krajobrazów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna pocztówka. Na pewno zawiesiłabym, na niej oko, gdybym miała w zamiarze kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka bardzo fajna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna kartka - rzadko teraz można dostać - teraz tylko sms i mms itp

    jeśli masz chęć zajrzeć do mnie zapraszam
    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!