niedziela, 4 stycznia 2015

Nowy kraj - Estonia

Cześć!
Tak jak wczoraj obiecałam, dziś prezentuję pocztówkę z nowego kraju - tym razem Estonia. Kartkę tę dostałam już kilka tygodni temu, w ramach jednego z tagów na oficjalnym forum postcrossing <klik>. Mam jeszcze w swojej kolekcji dwie pocztówki z Estonii - na jednej jest sowa, na drugiej stary parowóz, o ile dobrze pamiętam, więc widok na stare miasto i port w Tallinie bardzo mnie ucieszył. 


Chcę na blogu dodać nową zakładkę "Inne blogi postcrosserów". Nie chciałabym jednak dodawać samych linków do Waszych blogów, więc mam prośbę dla chętnych: wyślijcie mi na maila kilka zdań o sobie/ swoim blogu/ hobby, parę słów od siebie, może zachętę/ zaproszenie do siebie dla innych. W kolejności zgłoszeń będę zamieszczała Wasz krótki wpis i odnośnik do bloga w zakładce, która powstanie wraz z pierwszym zgłoszeniem. Stworzę taki mały katalog, aby jak najwięcej osób mogło poznać nasze hobby z różnych perspektyw. Jest ktoś chętny? Czekam na maile: wiolkatee@gmail.com  Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. wysłałam wiadomość , bardzo ciekawy pomysł jak masz ciekawe pocztówki , pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna pocztówka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka :D Już to chyba kiedyś u Ciebie pisałam, ale mnie ogromnie cieszą pocztówki ze stolic ;)
    Z Estonii mam tylko jedną kartkę z taką figurką potworkiem ;))
    Zaraz wysyłam mejla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwie pierwsze też nie były "turystyczne", dlatego ta mnie tak ucieszyła :) Dzięki za maila, katalog powstanie niebawem :-)

      Usuń
  4. Ja z chęcią się dołącze do katalogu.
    Pocztówka śliczna! taka jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość, dołączam Twój blog do katalogu - niebawem nowa zakładka pojawi się na blogu:-)

      Usuń
  5. Jejku podziwiam cię. Też chciałabym tak pisać z innymi ludźmi z całego świata! Na pewno to duża przyjemność i zdobyte doświadczenie :)
    Obserwuję i liczę, że tobie też spodoba się mój blog ;)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś i Ty zaczęła korespondencję z osobami z całego świata! Jeśli będziesz chciała i będziesz potrzebowała na początek jakiś rad, wskazówek - pisz śmiało :-)
      Na Twojego bloga oczywiście zajrzę, dziękuję za obserwację i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ładny widoczek :) super pomysł z katalogiem, chętnie będę tam zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny widok. Sama chciałabym kiedyś go ujrzeć na żywo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocztówki z Estonii dość rzadko się pojawiają. Ja mam tylko jedną. Mały kraj.
    Jeśli można, to też proszę o dołączenie mojego bloga do wykazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zamieszczę w katalogu Twój blog. Proszę jednak wcześniej o wysłanie wiadomości do mnie z krótkim opisem / zaproszeniem dla innych... kilkoma słowami od siebie, które będą poprzedzały zamieszczony link :-)

      Usuń
  9. Ja także wyślę wiadomość do Ciebie :)
    Pocztówkę z Estonii mam jedną i to z prywatnej wymiany, bo chyba to dość mały kraj i liczba Postcrosserów nie jest zbyt duża...
    Twoja pocztówka przedstawia bardzo ładny widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Estonię aczkolwiek jeszcze nie mam żadnej pocztówki z tego kraju (mam nadzieję, że w tym roku to się zmieni). Ta szczególnie mi się podoba, uwielbiam takie widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita pocztówka! nawet lepiej Twoja mi się podoba niż moja :D

    oo to w takim razie piszę już e- maila ;)
    Świetny pomysł jeśli chodzi o tą zakładkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny widok! Muszę się w końcu wybrać zwiedzić Łotwę i Estonię!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!