wtorek, 20 stycznia 2015

Nowe państwo - Hong Kong


Hej!
Pocztówkę z Hong Kongu dostałam od koleżanki, która miała szczęście wraz z Chłopakiem odwiedzić to państwo w minione wakacje. W mojej kolekcji to już trzecia kartka z tego kraju, jednak na blogu jeszcze żadnej z nich nie pokazywałam.  Jak Wam się podoba?


Powoli tworzy się pokaźna lista w zakładce "inne blogi postcrosserów". Osoby, które prowadzą blogi pocztówkowe, a jeszcze nie dołączyły do tego katalogu gorąco zachęcam do napisania maila i wskoczenia na listę! W najbliższym czasie planuję trochę zmodyfikować formę, aby była bardziej przejrzysta, być może dodam screeny blogów. Dziękuję także Krystynie <klik> za trafne uwagi i podsunięcie pomysłu na stworzenie banera, który chętni będą mogli umieścić na swoich blogach - postaram się taki stworzyć w wolnym czasie. Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Całkiem ładna jak na Hongkong. Też mam trzy kartki stamtąd, ale interesująca jest jedna. Najmniej trafiona jest "pocztówka", która jest reklamą wyjazdu na praktyki studenckie do Kanady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpatrzyłam u Ciebie i ta, którą masz opublikowaną (z procesją) jest świetna!! Mnie się bardzo podoba, chętnie bym też taką przygarnęła ;-)

      Usuń
    2. To właśnie ta najfajniejsza.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa pocztówka, fajny pomysł z umieszczeniem widoków w literach tworzących nazwę państwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pocztówka :) Oj ja się jeszcze nie zapisałam na listę, wypadło mi to z głowy :/ W weekend to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio na zajęciach na uczelni mieliśmy gościa - Polaka który pracuje w Hong Kongu właśnie i mówił, że jest tam mnóstwo gór z lasami, w których wszędzie chodzą dzikie bawoły, małpy i inne zwierzęta ;-). A mnie się Hong Kong z wieżowcami takimi jak na pocztówce zawsze kojarzył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jechać w wakacje do Hong Kongu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Graficznie interesująca pocztówka z typowymi widokami dla Hongkongu czyli drapaczami chmur. U mnie także są pocztówki z tego kosmopolitycznego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, śliczna jest, sama z checia bym taka przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest świetna^^ chyba nawet mam podobną w swojej małej kolekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię pocztówki z Hong Kongu (co prawda mam tylko jedną) :) Ta także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pocztówka!!
    Podoba mi się ,a co najważniejsze mam taką samą! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!