czwartek, 8 stycznia 2015

Niemcy, Dresden

Hej!
6 stycznia miał być konkurs - niespodzianka na blogu, nie było. Brak czasu, żeby wszystko porządnie zorganizować, spowodował, że przesunęłam to na weekend. W ciągu ostatnich dni nastąpiły u mnie zmiany. Zwolnili mnie z pracy, co bardzo mnie cieszy. Tak - cieszy! Musiałam się zapisać na bezrobocie, a teraz przygotowuję wniosek do Urzędu Pracy o dofinsnsowanie na kurs i egzaminy prawa jazdy kat. C+E. Ze wszystkim muszę poczekać do końca marca, dlatego oficjalnie jeszcze przez parę miesięcy należeć będę do grona osób bezrobotnych. Mam nadzieję, że uda mi się zdobyć te środki, bo z własnej kieszeni przeznaczyć na ten cel około 6-8 tysięcy nie jestem na razie w stanie. 

Pocztówka poniżej to oficjalna kartka z postcrossingu. Wiem, że duża część osób, nie przepada za pocztówkami multi-view, ja osobiście lubię je tak samo jak te, z pojedynczym widokiem. Ta podoba mi się szczególnie! Moją uwagę od razu przyciągnęło zdjęcie Opery Saksońskiej (ósme z kolei) - ten budynek, z całkiem innej perspektywy mam też na innej pocztówce. 


Dziękuję Sarze za bardzo miłe wyróżnienie!!! Na jej blogu możecie przeczytać wywiad ze mną, który przeprowadziła, zapraszam <klik>. Dziękuję również Dziewczynom, które nominowały mnie do Liebster Award - na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć, proszę jednak o cierpliwość, nie wiem kiedy będę miała dłuższą chwilę wolnego czasu żeby się za to zabrać, ale wpis z odpowiedziami na pewno pojawi się na blogu. Pozdrawiam!
 

14 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo ładny multi :) Przedstawia takie piękne kamienice i budynki, że aż chciałoby się je zobaczyć na żywo. Nie każde multi jest tak interesujące jak to, które otrzymałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, będziesz jeździć ciężarówką? Cokolwiek planujesz, trzymam kciuki i mam nadzieję, że zrealizujesz swój plan.
    To multi jest bardzo ładne! :) Z multi można się więcej dowiedzieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka. Miałem możliwość podziwiać wszystkie te wspaniałe budowle na żywo. Niedaleko znajduje się miasteczko Radebeul, zwane też Karl-May-Stadt - dla miłośników twórczości Karola Maya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;-) Mnie również się bardzo podobają i mam nadzieję, że kiedyś też będę miała możliwość zwidzenia Drezna! :)

      Usuń
  4. Ja też lubię takie pocztówki. Wolę je nawet od tych mono.
    Widoki zapierają dech w piersiach, serio :-)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno zajrzę, pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. C+ E to jest coś. Podziwiam! Ja bym się nie odważyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podobają praktycznie każde pocztówki z widokami, i nieważne czy jest to multiwidok czy pojedynczy. :)
    Powodzenia, trzymam kciuki za dofinansowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za tą pozytywną energię.. że myślisz pozytywnie..
    Gdyby to mnie zwolniono to bym się załamała,,co ja teraz zrobię..bo z pracą ciężko...
    Tobie oczywiście życzę powodzenia z tym prawo jazdy i znalezieniem nowej pracy ;)

    Pocztówka piękna, ja uwielbiam pocztówki multi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zwolnili bo zmieniamy firmę ... wszyscy "hurtowo" polecieliśmy na bruk. Szefowie przekwalifikowują działalność na spółkę jawną i planują mnóstwo zmian - tak czy siak, kiedy powstanie nowa, wiem, że do nich wrócę, dlatego w tym chwilowym zwolnieniu zobaczyłam tylko kolejną możliwość, szansę, którą chcę wykorzystać :-)

      Usuń
  8. Ladne miasto :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiałaś chyba nie za bardzo lubić swoją byłą pracę.
    Bardzo ładna pocztówka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezla z Ciebie wojowniczka skoro chcesz robić prawko na C+E :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!