poniedziałek, 26 stycznia 2015

Francja - słodkości!

Hej!
Jak Kochani po weekendzie? Mój był wyjątkowo spokojny - miałam czas na odpoczynek, udało mi się nawet doczytać do końca dwie książki, które czytałam jednocześnie, a nawet znalazłam czas na oglądnięcie filmu. Całkowicie zregenerowana zaczynam tydzień z nowymi pomysłami, a niektóre z nich dotyczą też bloga i mojego hobby. Do porannej kawy idealnie pasowałyby te wszystkie francuskie słodkości - pocztówkę dostałam w ramach wygranej aukcji na rzecz WOŚP (dwie inne kartki,od tej samej osoby pokazywałam już TU i TU).



Przypominam o trwającym do końca miesiąca urodzinowym konkursie dla obserwatorów 
- zachęcam do wzięcia udziału <klik>
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. A ja w weekend mogłam sobie pomarzyć o wypoczynku... Dziś ledwo z łóżka wstałam...
    A kartka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie czytałam dwóch książek na raz. Kończę jedną i biorę się wtedy za drugą.
    Kartka jest fajna ale znaczek z pawiem mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to często zdarza, szczególnie kiedy czytam książki bez fabuły - w ten weekend właśnie kończyłam czytać książkę na temat parków krajobrazowych U.S.A. Między czasie czytałam też autobiografię jednego ze sportowców ;)

      Usuń
  3. A ja właśnie dzisiaj wysyłałam francuską pocztówkę z wymianki, pocztówki z Paryża znalazłam w meiszkaniu mojego dziadka, dziś mają około 20 lat i szkoda mi ich wysyłać, więc wysłałam tylko jedną, na odwrocie namalowałam wieżę Eiffla i tego rogaliczka (ta francuska nazwa jest dla mnei za trudna :D). Piękna ta Twoja pocztówka, też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka! Ja niestety jeszcze nie mam żadnej z Francji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się zrobiłam głodna. Świetna kartka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko na nią spojrzę, to też od razu mam ochotę na coś słodkiego! :)

      Usuń
  6. fajny blog i naprawdę świetna kartka !! ;)

    www.raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna pocztówka. Ze słodyczami widzę po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomnialy mi sie ciastka francuskie z czekolada, ktore jadlam w Marsylii. Eh...

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam kilka razy dwie książki na raz, ale nie jest to dla mnie dobrym rozwiązaniem, bo gubię wątki :p
    Kartka jest wyjątkowa, nie widziałam jeszcze takiej :) A znaczki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna pocztówka ^^
    dzisiaj zupełnie przypadkiem znalazłam cię na postcardunited ^^

    Czy tobie też zdarzyły sie osoby które nie zarejestrowały ani nie rejestrują pocztówek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna pocztówka;))

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!