środa, 28 stycznia 2015

Francja + prośba o głosy

Hej!
Ostatnio zachwycam się pocztówkami z Francji :-) W poprzednim poście słodkości, dziś dalej w temacie jedzenia. Pocztówkę z przepisem na ciasto serowe dostałam od Angeli w ramach postcrossingu. Pozostaje przetłumaczyć przepis i wypróbować go w wolnej chwili!



Ruszył Plebiscyt Gazety Krakowskiej na najlepsze stacje narciarskie, w związku z czym mam prośbę do Was - jak się domyślacie, chodzi o głosy. Wiele razy wspominałam, że mam swoje ulubione miejsce, zarówno zimą jak i latem. Mowa tu o Pieninach, a dokładniej Jaworkach i Wąwozie Homole. Właśnie tam znajduje się też Arena Narciarska Jaworki Homole <klik>, która bierze udział w plebiscycie. Głosy można oddawać na trzy sposoby: sms-owo, łącząc się przez Fb lub głosując na stronie konkursu, szczegóły TUTAJ <klik>. Jeśli ktoś z Was może poświęcić chwilkę i zagłosować na stację w Jaworkach będę wdzięczna! :-) Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Oj przez pocztówkę zrobiłam się głodna ;p
    Zagłosowałam przez Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak! Sama popieściłabym tak podniebienie z rana :-) poranek idealny ;p

      Usuń
  3. Przeglądnęłam swoją gammę pocztówek i w zapasowych na czarną godzinę(tak sobie to tłumaczę) znalazłam jeszcze jedną z trzęsacza :) Myślę że nie byłoby problemu z podesłaniem jej do ciebie wraz kilkoma innymi, haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. +Podeślij mi w komentarzu swój adres z chęcią ci je wyślę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Flamiche to rodzaj tarty - tutaj jest wersja z nadzieniem z porów i sera Maroilles.
    Przepis pochodzi z Pikardii.
    Danie łatwe do przygotowania o ile ktoś lubi por i ser o intensywnym zapachu.

    P.S.
    Głos oddałem przez strone konkursu.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos! :)
      Łatwe, ale mam wrażenie, że jednak czasochłonne. Niemniej jednak w któryś weekend taką tartę sobie upichcę - por uwielbiam, ostre sery też. Pomyślałam też o dodaniu posiekanych papryczek chilli - w sumie ja je do wszystkiego dodaję, nawet na kanapki ;-)

      Usuń
  6. Głos oddany tradycyjnie :) Oddawanie głosów przez FB niesie pewne ryzyko, kiedyś miałem z tym problemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zgłodniałam! ;) Zagłosowałam w normalny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zgłodniałam! ;) Zagłosowałam w normalny sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!