poniedziałek, 12 stycznia 2015

Francja - kolejna pocztówka z PU.


Hej!
U mnie w skrzynce dziś znowu obficie - osiem pocztówek! Dotarła do mnie między innymi kolejna kartka z postcardunited.com pomimo iż siedem, które ja wysłałam jest wciąż w drodze. Tym razem pocztówka z Francji od najaktywniejszej (na chwilę obecną) Dziewczyny na PU. 



Poszukuję pocztówek z ŻABAMI! Mój L. je uwielbia, 30ego stycznia ma urodziny i chciałabym żeby choć kilka żabkowych kartek z życzeniami dostał <3 jeśli ktoś takową posiada i mógłby ją wysłać proszę o kontakt. Oczywiście na zasadzie wymiany, ja również wyślę pocztówkę :-) Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Ta kartka jak dla mnie jest jeszcze lepsza niż pierwsza:) Chyba dlatego, że uwielbiam widoki na miasto.
    W piątek też się zarejestrowałam na tej stronie i wylosowałam jeden adres, karteczka poleci do Gujany. Póki co nie mogę się odnaleźć na tej stronie. Minusem jest to że nie można zobaczyć użytkowników danego kraju :( Chyba, że można, a ja nie wiem gdzie kliknąć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta kartka! Nie wiem dlaczego, ale zauroczyły mnie znaczki. c:
    A dobre żaby nie są złe. :P Niestety, żadnej nie mam, a jak się rozglądałam, to strasznie ciężko dostać pocztówki z nimi... a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały widok na pocztówce, znaczki też są bardzo ładne! :)
    Powodzenia z tymi kartkami z żabami, niestety nie mam żadnej żeby się wymienić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wylosowałam 3 adresy zaraz polecą w świat :) Zgadzam się z Werciarad. Szkoda ,że nie można zobaczyć użytkowników z jednego kraju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna pocztówka. A żab też nie mam, bo i za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pocztówka śliczna. Ja w piątek wylosowałam 4 adresy, niestety dopiero jutro idę je wysłać... tyle czasu żeby leżały pocztówki w pokoju, ahh....

    ja mam akurat śliczna pocztówkę z Paryża, prosto na wieżę Eiffla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka tak się wymieniała i przynosiło jej to wiele radości. W sumie się nie dziwię, bo aż sama się fajnie poczułam czytając Twoją pocztówkę. :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna pocztówka :) Z tego co wiem to większość z nas zakłada tam konta w celu uniknięcia Rosji i Niemiec (jakkolwiek to brzmi). Ja oczywiście z moim wrodzonym szczęściem wylosowałam NIEMCY :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pocztówka jest ładna :) A ja wczoraj też zarejestrowałam się na tej stronie i na razie wylosowałam Tunezję :)
    Jeszcze nie rozpracowałam tej strony do końca, ale powoli dojdę co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nim rozpracuję ta stronę to pewnie będzie dużo użytkowników z Niemiec i Rosji ;)

    A ja wyślę dla Twojego L z żabą typowo urodzinową, już zakupiłam;) Mam nadzieje że mu się spodoba! ;)
    Proszę wyślij mi adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartek z żabami nie posiadam :(
    Ja wysłałam w świat wszystkie możliwe pocztówki, dwie już doszły... Konto mam od 23 dni, ale nadal nic do mnie nie przyszło, więc na razie się nie wypowiadam :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!