środa, 21 stycznia 2015

Chiny


Cześć!
Nie lubię marudzić, narzekać, ale dziś muszę. Bo ledwo piszę... Zrobiłam sobie wczoraj maraton treningowy, kilka godzin wycisku z Zuzką Light. Dziś jak idę drogą w dół lub schodzę po schodach uda aż mi się trzęsą, a ramionami prawie nie ruszam, bo od razu powoduje to ból w klatce piersiowej, przez co nawet ciężko mi pisać na klawiaturze. Ale to w sumie taki ból, jaki lubię ;) Jak tylko wyjdę z pracy idę na basen, żeby złagodzić skutki tych moich wygibasów.

Dziś pocztówka z Chin. Serię z obrazami tego malarza widziałam już wcześniej i bardzo mi się spodobała, dlatego nie zastanawiałam się ani chwili, kiedy nadarzyła się okazja, żeby choć jedną z tych pocztówek dostać.


Witam nową obserwatorkę, dziękuję za komentarze i maile <3 
Zapraszam chętnych do dołączenia na listę blogów w zakładce "inne blogi postcrosserów".
Zachęcam też do "lajkowania" Fan Page bloga tutaj <klik>, aby być na bieżąco.
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Piękna! Ja w ogóle lubię chińskie obrazy i ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie prześliczna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już coś zwraca moją uwagę na miniaturce, to musi mieć to coś, hehe. Tak jest z tą pocztówką. Jest piękna!
    Oo, znam ten ból fizyczny, ja gdy wróciłam do treningów, to trochę cierpiałam, ale teraz moje ciało w miarę się przyzwyczaiło i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa pocztówka! ;)

    P.S-Wysłałam e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, bardzo ładna kartka, taka stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Zawsze mi się wydawało, że w takich strojach chodzą na co dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jest śliczna^^ ogółem w Chinach ciężko o jakieś pocztówki z tego co słyszalam, ale także mam kilka od znajomych ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, bardzo lubię tę chińską serię.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!