piątek, 9 stycznia 2015

Bułgaria - pierwsza pocztówka z poctcardunited

Cześć!
O postcardunited.com wspominałam tutaj <klik> i w grupie na facebooku. Dziś pokażę Wam pierwszą pocztówkę, którą otrzymałam za pośrednictwem tej strony. Kartka dotarła do mnie z Bułgarii, przedstawia budownictwo w starym, zabytkowym mieście Plovdiv, spójrzcie na zdobienia - są przepiękne! ♥


Główną dla mnie zaletą postcardunited jest to, że portalu tego nie zdominowali (jeszcze:)) użytkownicy z Niemiec i Rosji. Z tego co zauważyłam, najbardziej aktywne są osoby z Czech, Francji, Stanów Zjednoczonych, ale także z Gujany, tak więc jest duża szansa na otrzymywanie pocztówek właśnie z tych krajów, dlatego zarejestrowałam się i na razie będę wysyłała pocztówki przez tę stronę. A Wy? Macie już kontona postcardunited? Otrzymaliście już jakieś kartki? Z jakich krajów? Czekam na Wasze opinie :) Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Śliczna pocztówka!
    Ja mam jednak pewne wątpliwości, być może nieuzasadnione, ale na razie powstrzymam się od rejestracji na postcardunited.
    Właściwie nie wiadomo, kto jest twórcą strony ("online community"), na stronie nie ma żadnych warunków korzystania, w polityce prywatności można przeczytać tylko, że "nasze informacje są u nich bezpieczne", a strona FAQ jest właściwie pusta ... Rozumiem, że strona jest nowa, w budowie, ale mimo to mojego zaufania nie wzbudza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bułgaria! Nieźle! I to pierwsza kartka. Ja z postcrossingu jeszcze nie mam tego kraju :/ Będę musiała pomyśleć i kto wie czy się nie zarejestruję :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bardzo ładna. Ale z rejestracją chyba poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozważam żeby się zarejestrować,ale jak zawsze mam problem...;> więc wszystko zależy kiedy ogarnę stronę to wtedy się zaloguje ;)
    A kartka świetna ;)
    Widać że strona jest świeża kod ID aż dwu cyfrowy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta kartka! Mnie na razie wystarcza strona pc, a ładne Niemcy czy Rosja zawsze mnie ucieszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć! Ja dzisiaj wylosowałam cztery pierwsze adresy i zobaczymy co z tego wyjdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna rzecz :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zarejestrowałam, wysłałam 7 kartek (między innymi do osoby, od której Ty otrzymałaś tą kartkę :D), ale jak na razie żadna nie dotarła do adresatów, ani ja nie otrzymałam żadnej. Może tak długo czekam, bo wędruje do mnie kartka z Gujany :p Z moim szczęściem - zapewne nie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa a kartka, którą dostałaś jest mega ładna! Lubię takie pocztówki z klasyczną zabudową i do tego napis, skąd przyleciała :) Także mogę pogratulować, że pierwszy strzał i już Bułgaria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także zarejestrowałam się na postcardunited i... chyba zrezygnuję, gdy tylko wysłane przeze mnie kartki dotrą do adresatów. Mam wątpliwości natury... moralnej (jakby to nie zabrzmiało :D). Kurcze, przecież to jest wierna, bliźniacza kopia postcrossing.com, a to trochę... nieuczciwie.
    Niemniej jednak kusząca alternatywa dla przepełnionego Rosjanami i Niemcami postcrossing :)
    No, i ten fenomen kartek z Gujany ;)
    Pozdrawiam najserdeczniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie zarejestrowalam ( z ciekawosci) i jeszcze na moja poczte nie dotarla wiadomosc z linkiem aktywacyjnym. Czy ktos ma takie problemy???

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zarejestrowałam się z ciekawości :) Niedługo wyślę kilka pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!