wtorek, 30 grudnia 2014

Rosja + o PostcardUnited.com

Hej!
W czeluściach internetu pojawił się nowy portal, który działa na zasadzie postcrossing.com. Mowa tu o PostcardUnited <klik>. Czy trafiliście już na tą stronę? Co myślicie o istnieniu drugiej, podobnej? Czy jest potrzebna? Czy macie zamiar się rejestrować i wypróbować jej działanie? Moje pierwsze spostrzeżenie było takie, że portal ten nie jest zdominowany przez użytkowników z Rosji i Niemiec. Na pierwszy rzut oka zobaczyłam aktywność osób z Czech, Indii, Francji czy Guyany i głównie z tego względu założyłam konto i postanowiłam wypróbować działanie postcardunited.com. Pierwsza pocztówka o numerze ID POL-22 powędrowała do Estonii... A czy nadal będę wysyłała pocztówki również przez tę stronę - czas pokaże ;-) Co Wy sądzicie na ten temat? 

Poniższa pocztówka to off z Rosji. Choć widoku nie udało mi się zidentyfikować, a na odpowiedź nadawczyni w tej kwestii nadal czekam, to i tak ją pokażę. Podoba mi się prostota tego widoku, chciałabym usiąść na chwilę w tym miejscu, na takim lekko skalistym brzegu...


Macie jakieś plany na Sylwestra? U mnie jak co roku - całkowity spontan, jutro kiedy oboje z Lukiem skończymy pracę podejmiemy szybką decyzję co robić w ten wieczór :) Choć dla mnie to dzień jak co dzień, nigdy nie czułam noworocznego szału i nie przygotowywałam się do świętowania w jakiś szczególny sposób... Tak czy inaczej, gdyby nie udało mi się jutro zamieścić już posta, życzę Wam wszystkim UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ I WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE NA NOWY ROK!!! :-) Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tę stronę. He, he... konkurencja musi być :p Póki co wystarczy mi PC ale kto wie, może i kiedyś skorzystam z tej strony. Daj znać z jakiego kraju otrzymałaś pierwszą pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dostanę kartkę, którą ktoś wyśle do mnie za pośrednictwem tego portalu na pewno dam znać :-)!

      Usuń
  2. Powiem Ci, że argument rzadszego występowania Rosji i Niemiec mnie przekonuje, więc pewnie niedługo wypróbuję tę stronkę. A pocztówka bardzo mi się podoba, lubię takie widoczki, trochę nostalgiczne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona jest nowa, jeśli przetrwa i będzie działała to z pewnością te kraje będą tam tak samo częste jak na PC ;-)

      Usuń
    2. Ale na razie jest szansa na coś innego :D

      Usuń
  3. Stawiam ze to Bajkał :) moje podroznicze marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsadziłam stronę do zakładek :D może wypróbuje w wolnym czasie :D dzieny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałem już o tej stronie. Na razie pozostanę przy postcrossing - większe uznanie i popularność. Chyba, że ta nowa strona zdobędzie więcej użytkowników, to wtedy zastanowię się.
    Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również słyszałam o stronie;) Zastanawiam się żeby wypróbować tak jak Ty ;) ale nie wiem...
    Ty oczywiście pochwal się jak dostaniesz pocztówkę z tego portalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając twój blog widze ze ogarniasz sie w postcrossingu... Ja niestety mam z tym problem bo od miesiaca czekam na mejla z linkiem aktywującym i do dzis nie dostałam. Myślałam ze zle wpisałam mejla wiec zmieniłam dzis na inny i wraz nic... Mozesz mi podpowiedzieć co mam zrobic? Bo bardzo chciałabym zaczac wysyłanie pocztówek :(
    Jakbys mogła to odpisz u mnie ;( :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O postcardunited dowiedziałam się oczywiście z stronki na FB i w sumie to Twój komentarz, Wiolu, najbardziej chyba mnie zachęcił do tego, aby założyć tam konto. Sama strona mnie denerwuje, wolno się ładuje, widać, że jest ewidentną kopią postcrossing.com. Gdy dostałam mejle z adresami, to wpadłam w panikę, bo nie było ich widać. Okazało się na szczęście, że muszę przestawić ustawienia skrzynki. Ale podczas mojej przygody z postcrossing.com to się nie zdarzyło...Wysłałam aż 7 kartek, czyli tyle, ile mogłam i to nie do Niemiec/Rosji/Holandii, ale do Czech, Słowenii, Bułgarii, Malezji, Polski, Chin... Mam nadzieję, że dostanę choć jedną kartkę z nowego kraju albo chociaż z państwa, z którego mam niewiele kartek.
    Ten rosyjski widoczek jest piękny. To pewnie nie jest żadne oblegane przez turystów miejsce. Bije od niego spokój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny spokoj :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widoczek, który faktycznie trudno odgadnąć skąd pochodzi, może osoba, która Ci ją wysłała - odpisze. O stronie postcardunited dowiedziałam się z grupy na FB i w sumie postanowiłam z ciekawości utworzyć konto. Od razu wylosowałam: Chiny, Gujanę, Grecję. Mam nadzieję, że uda mi się otrzymać jakieś nowe państwo ;) No i że nie zaleje nas fala niemieckich i rosyjskich postcrosserów ;) Chociaż jak dla mnie strona jest ewidentną kopią Postcrossing i w sumie mam nadzieję, że nagle nie okaże się, że ją zablokowali i kartki przestaną dochodzić... bo jakby nie patrzeć byłoby to smutne, bo sporo osób zarejestrowało się tam pewnie dla jakieś odmiany lub nowych pocztówek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!