poniedziałek, 29 grudnia 2014

Nowy kraj - Malezja

Cześć!
Święta minęły, przez cały ten czas listonosz nas nie odwiedzał, za to dzisiaj nadrobił zaległości - łącznie przyniósł mi dwa listy i 9 pocztówek! Jedną z nich pokażę Wam od razu. Jest to OFF z Malezji, kartka przedstawia kolejne miejsce wpisane na listę UNESCO - Kinabalu, najwyższy szczyt Malezji, liczący 4101 m. n.p.m.

Pocztówka bardzo mi się podoba, szkoda tylko, że ma większy, niestandardowy rozmiar, zdecydowanie wolę kartki 10x15 choć w tym wypadku nie jest to tak ważne ;) Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Ładna kartka, ale kształt ma przedziwny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pocztówka :D Kształt fajnych choć też wole pocztówki o standardowym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postcrosserów to chyba najwięcje jest właśnie m.in. z Malezji.
    Pocztówka super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie spodziewałabym się, że właśnie Malezja jest jednym z krajów, w którym jest najwięcej postcrosserów, bo to moja pierwsza pocztówka stamtąd - widocznie do tej pory nie miałam szczęścia do tego kraju :-)

      Usuń
  4. Mi rozmiar kartek nie przeszkadza, a widok na tej jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ta kartka mi przypomina moją własną pocztówkę z Kirgistanu! Ale bardzo! Jest naprawdę piękna. :)
    Dla mnie rozmiar kartki nie ma znaczenia, odkąd większość zaczęłam trzymać w dużych kopertach. :)
    Dziękuję za mejla, już odpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kartka - bardzo ciekawy kształt! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny widok! Zastanawiam się czy na drugim planie są chmury czy ląd ;) Mnie kształt pocztówek nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obstawiam, że w tle są niższe szczyty w chmurach ;-)

      Usuń
  8. A ja lubie takie oryginalne pocztowki :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!