czwartek, 11 grudnia 2014

Nowy kraj - Algeria

Hej!
Co u Was? U mnie natłok obowiązków, pracy, przez co mało mam czasu na bloga. Ale jeszcze czeka mnie około 10 dni takiego napięcia, a po 20tym wszystko powinno wrócić do normy. Oby tylko spadł niebawem śnieg - dużo śniegu! Teraz czekamy tylko na to :)

W ostatnich dniach dostaję głównie pocztówki z Polski, ponieważ sama trochę przystopowałam z wysyłaniem offów i z zagranicznymi swapami. Jednak kilka dni temu pozytywnie zaskoczyła mnie przesyłka z Algerii od znajomego z InterPals! Poniżej jedna z pocztówek, którą mi wysłał. Poza tym w kopercie była jeszcze jedna kartka oraz dwa breloczki (te pokażę w osobnym poście).

A jak się miewają Wasze skrzynki pocztowe?
Dziękuję za wszystkie komentarze i maile - to bardzo miłe i motywujące :-)!
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Przepiękna pocztówka! Zazdroszczę nowego kraju :) Ja jeszcze nie mam pocztówki z Algierii...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe są takie niespodzianki :) Ładna pocztówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniałe uczucie, gdy wyciąga się ze skrzynki coś, na co się nie oczekiwało, niespodziankę. Chociaż kartki długo wyczekiwane też są super. Czyli wychodzi na to, że wszystkie pocztówki i przesyłki niebędące rachunkami i reklamami wywołują uśmiech. ;)
    Ja ostatnio otrzymałam pocztówkę ze zwierzętami z RPA. Też Afryka, niewiele mam kartek stamtąd, ale z Algierii akurat tak!
    A żyję już tylko świętami, przed Bożym Narodzeniem czekają mnie już wyłącznie dwa sprawdziany.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio sporo pocztówek z Photofancy, a tak to też trochę przystopowałam. Wczoraj miałam zakończenie semestru i przez ostatnie dwa tygodnie mnóstwo nauki. :/ Przepiękna pocztówka. Pochwal się jeszcze breloczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na post dotyczący breloczków! :) Kartka jest świetna, ale muszę przyznać, że znaczki z tego państwa też są całkiem niezłe jak tak oglądałam na innych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie mi uświadomiłaś, że dawno nie robiła żadnych zagranicznych swapów!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!