czwartek, 4 grudnia 2014

Niemcy i późnojesienna chandra

Cześć!
Dopadł i mnie stan nie-chce-mi-sie-nic, a wieczory przed nic nie robieniem ratują książki, czasopisma i herbata + przekąski, które od kilku dni zaraz po przyjściu z pracy przyrządzam. Placuszki, tortille, zwijańce, naleśniki, sałatki - już dawno nie mogłam znaleźć czasu na buszowanie w kuchni, a tu proszę - wystarczy niesprzyjająca mojemu humorowi pogoda i na gotowanie czas znaleźć bardzo łatwo :-)

Z informacji praktycznych: 
♦ w świat ruszył "Podróżujący zeszyt" <klik> - ze sporym opóźnieniem, wiem, ale tak już to ze mną bywa :) Niestety nie pokażę Wam go, bo o tym, żeby zrobić mu zdjęcie pomyślałam dopiero, gdy wyszłam z poczty.
♦ do 10 grudnia możecie korzystać z kodów uprawniających do zamówienia darmowej pocztówki, którą sami możecie zrobić z własnego zdjęcia. Wiecej info tutaj <klik>
♦ wreszcie znalazłam rozwiązanie, gdzie trzymać pocztówki większego formatu. Na te standardowe mam sposób (o taki <klik>), ale te duże jeszcze do wczoraj leżały w szufladzie i czekały na swoje miejsce - doczekały się :-)

Off z Niemiec

Dziękuję Wam za wszystkie miłe maile, jeszcze nie każdemu odpisałam, ale nadrobię to jak najszybciej :-) Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Kartka wprawdzie jest z Niemiec, ale pokazuje jeden z najładniejszych ogrodów w Holandii - De Wiersse w miejscowości Vorden.

    http://www.gardenvisit.com/garden/de_wiersse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ogród jest przepiękny! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie za taką tęsknie, bo u mnie za oknem szaro, buro i ponuro...

      Usuń
    2. Jeszcze niecały rok i u nas też będzie taka złota jesień :p

      Usuń
  3. Piękna kartka. Aż kusi żeby otworzyć bramę i zajrzeć co jest dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a jaki jest ten sposób na większe kartki? Z chęcią bym podkradła. ;)
    Bardzo ładna pocztówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pięknie, żółciutkie liście! To mi przypomina o tym, że sto razy bardziej wolałam taką jesień, a nie tę szarugę za oknem... Mnie też się nic nie chce, nie jesteś jedyna! Tylko że mnie to nawet do kuchni nie ciągnie :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i interesujący znaczek pocztowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2012 roku poczty Niemiec i Austrii wspólnie wydały 2 znaczki dla uczczenia 100-lecia linii kolejowej prowadzącej przez Mittenwald, która łaczyła Garmisch-Partenkirchen w Bawarii z Seefeld w Tyrolu.
      Ciekawostką jest to że ta linia to był projekt pilotażowy elektryfikacji linii kolejowych w Bawarii.

      Usuń
  7. a u mnie szaro buro i ponuro, nie to co na pocztówce, ahh.

    a już myślałam że rozmyśliłaś się z wysłania zeszytu, ale cieszę się że jednak "poleciał w świat" ^^

    www.eliza-zdybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby tajemniczy ogród? :) ładna ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień i zima sprzyjają kulinarnej fantazji i dodatkowym kilogramom :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wszystkie w segregatorze: standardowy rozmiar- pierwszy segregator, drugi segregator- większe pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O widzę, że ciebie też dopadł en nie przyjemy stan! Ja też już miałam porządnego dołka ale znalazłam pracę więc z rana mam co robić. Ostatnio dowiedziała się że w pracy mam możliwość wykupienia karnetu na zajęcia fitness i już niedługo zacznę z tego korzystać. Dwa razy w tygodniu chodzę na angielski, a co wieczór z pewnej aplikacji wysłuchuje jeden rozdział audiobooka po angielsku. I myślę, nad innymi ciekawymi zajęciami :D I stwierdziłam, że aby przeżyć te długie zimowe wieczory trzeba na maxa zorganizować sobie czas :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jesienny widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się, gdzie podział się twój zeszyt :p mam nadzieje, że trafi do mnie przed świętami :) Ładna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jest pierwsze zdjęcie. c;
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zapraszam do uczestniczenia w małym konkursie na kartkę świąteczną ze Szwecji ! Więcej info na: http://blueskyylar.blogspot.se/2014/12/rozdanie-swiateczne-kartki-ze-szwecji.html Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem ciekawa jaki to pomysł na ta większe pocztówki ;)
    Również nie mogę doczekać się zeszytu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!