poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kanada - Joggins Fossil Cliffs

Cześć!
Święta i Nowy Rok zbliżają się wielkimi krokami - u mnie to całkowicie zwariowany okres. Śpię po parę godzin, działam cały czas na pełnych obrotach, ale to wszystko mi dodaje energii, niestety mniej czasu mam na bloga i zajęcie się postcrossingiem. 
Dziś kolejna pocztówka, tym razem z Kanady przedstawiająca Joggins Fossil Cliffs - stanowisko paleontologiczne zawierające skamieniałości z okresu karbonu, które mają ponad 300 milionów lat! Miejsce to wpisane jest na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.



Przepraszam Was za opóźnienie w odpisywaniu na maile - postaram się wszystko w tym tygodniu nadrobić, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Pozdrawiam ciepło życząc Wam wszystkim spokojnych i radosnych Świąt!! :-)

20 komentarzy:

  1. Wiola, Ty to wiecznie zabiegana jesteś, mam wrażenie :D
    Pocztówka jest super, osobiście lubię dostawać kartki z miejscami wpisanymi na listę UNESCO i myślę, że nie tylko ja.
    Znaczek z Franklinem sprawił, że w głowie zaczęłam śpiewać piosenkę z czołówki, z tej bajki :D chociaż robię to regularnie, bo kiedyś była to jedna z moich ulubionych bajek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre masz wrażenie ;-)
      A Franklina też oglądałam, choć żadnej bajki nie uwielbiałam tak jak Muminków :-)

      Usuń
  2. Piękna pocztówka:) Kanada to jeden z moich ulubionych krajów i jest dla mnie synonimem raju na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kanadą byłam zafascynowana, gdy byłam młoda, pf! pf! - młodsza i interesowałam się hokejem na lodzie. Wtedy marzyłam bo pojechać do Kanady i wybrać się tam na mecz jednej z moich ulubionych drużyn. Dziś już tego kraju nie ma na mojej liście "must visit" ;-)

      Usuń
  3. Piekne miejsce na pocztowce :)

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super! jeszcze nigdy nie byłam w Kanadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie... Ale wszystko przed nami! :)

      Usuń
  5. Świetna pocztówka! :)

    PS Zapraszam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - z chęcią wezmę udział :-)!

      Usuń
  6. Świetna pocztówka. Ja wciąż potrafię się dziwić, że to jest w ogóle możliwe - że w mojej skrzynce może wylądować kartka z miejsca oddalonego o tysiące kilometrów, że mogę stać się właścicielką czegoś tak nieosiągalnego :) Uwierz, wspaniale wciąż się dziwić.
    Fajnie, że dajesz zdjęcia treści.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Uwierz, wspaniale wciąż się dziwić." <3 piękne słowa! Zgadzam się 100 pro! takie ciągłe dziwienie się to swoją drogą domena kreatywnych ludzi, bez schematów :) Hehe, zebrało mi się na filozofowanie :-)

      Zdjęcia treści dodaję, bo dla mnie pocztówka to awers i rewers. Gdybym pokazała tylko przód kartki, miałabym wrażenie, że pokazałam tylko jej połowę...a może nawet mniej :) Bo to właśnie tył - wiadomość, ślady podróży itp. czynią prawdziwą pocztówkę! :-) Kiedyś usłyszałam opinię, że to zbyt osobiste i prywatne by pokazywać na blogu...wszystkim. No ale, na pewno nie bardziej osobiste niż np. zdjęcia w wannie xD ironizuję, ale dziwi mnie, że wiele osób uważa, że nie powinnam publikować rewersów... ciekawi mnie czy te osoby tak pilnie strzegą tajemnicy wiadomości na kartkach i np. nie pozwalają czytać pocztówek znajomym, którzy przykładowo oglądają ich kolekcję ;-)
      Pozdrawiam też! :-)

      Usuń
  7. Piękne miejsce i na dodatek UNESCO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! To miejsce jest niesamowite :-)

      Usuń
  8. Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
    Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę.
    Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni,
    Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei.
    By spełniło się choć jedno z Twoich marzeń
    Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!
    Życzy: Daria z bloga duskaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku tam musi być niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah jaki ciekawy klimat nadaje ta pocztówka ;)
    Ja nie mam żadnej tego typu , tylko wiadomo z takich popularnych miejsc.
    Wesołych świąt!;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym miejscu, mimo że studiuję geografię :P fajnie, że z tych wszystkich blogów można dowiedzieć się czegoś więcej niż tylko obejrzenie nowej, kolejnej pocztówki i zastanawianie się co na niej jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja o ja! Znaczek z Franklinem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!