wtorek, 16 grudnia 2014

Algeria - pocztówka + breloczki

Hej!
Kilka dni temu pokazywałam moją pierwszą pocztówkę z Algerii <klik>, dziś część dalsza przesyłki, którą wysłał mi znajomy z InterPals: druga kartka ukazująca to państwo oraz dwa breloczki <3 Jakby tego było mało dziś listonosz przyniósł mi kolejne 5 pocztówek z Algerii, które wysłał do mnie jeden z Penpali - dwa tygodnie wcześniej otrzymałam od niego list, więc kartki te były dla mnie kompletnym zaskoczeniem - uwielbiam takie niespodzianki! Pocztówki możecie zobaczyć tu <klik>, wszystkie oczywiście pokażę też na blogu w osobnych postach.


W ciągu ostatnich dni dostałam również kilka kartek świątecznych od Was, za wszystkie dziękuję! Pozdrawiam :-)

9 komentarzy:

  1. Niebawem będziesz pewnie miała sporo kartek z Algierii! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówka niezbyt porywająca, też mam podobne, ale zawsze to Algieria :). Breloczki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się pocztówka podoba :) Świetne breloczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podoba się zabudowa na pocztówce - jest bardzo ciekawa! :)
    Breloczek też fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej mi się podobają breloczki niż pocztówka, ale ja nie mam żadnej kartki z tego państwa, także nie pogardziłabym nawet taką pocztówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Breloczki świetne ! Ta pocztówka nie za bardzo mi się podoba, ale te 5 podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna pocztówka, nigdy nie byłam w Algierii xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocztówki są świetne i te breloczki... u mnie byłoby ciężko bo uwielbiam pocztówki bez kopert (taki fetysz) :) W swojej kolekcji jeszcze nie mam pocztówki z Algierii, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu^^

    zapraszam na: postcrossing-by-zania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niespodzianki w postaci pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!