niedziela, 16 listopada 2014

Zdjęcie z autografem: Artur Barciś + świąteczne pocztówki od Nivea

Cześć!
Mam wrażenie, że czas pędzi jak szalony...Wczoraj kiedy popatrzyłam na kalendarz byłam w szoku! Uciekły mi gdzieś co najmniej cztery dni :-) Tak wiele się dzieje w okół mnie, że nie mam na nic czasu - stąd moja rzadsza obecność na blogu, ale już od dziś powinno się to zmienić, bo najpilniejsze sprawy udało mi się załatwić w ciągu tego weekendu.
Kilka dni temu w skrzynce znalazłam kopertę, a w niej kolejny do kolekcji autograf, tym razem od Artura Barcisia - znakomitego aktora, który już chyba zawsze będzie mi się kojarzył z Norkiem z serialu "Miodowe lata", który w dzieciństwie oglądaliśmy wraz z całą rodziną.

Coraz bliżej święta! Nivea z tej okazji przygotowała świąteczną akcję - każdy z Was może stworzyć 5 unikalnych świątecznych pocztówek, które zostaną wydrukowane i tuż przed świętami wysłane do Waszych znajomych. Wystarczy wybrać zdjęcia, zamieścić życzenia oraz podać adres osoby, której chcemy wysłać kartkę. Dodatkowo spośród zgłoszeń zostaną rozlosowane zestawy kosmetyków Nivea. Więcej szczegółów tutaj <klik>


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Ten aktor też kojarzy mi się tylko z Norkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego aktora właśnie za Norka :) Taką kartką bym nie pogardziła ;) Z NIVEA oczywiście skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!