środa, 19 listopada 2014

Wyniki konkursu!

Hej!
Na początek, dziękuję wszystkim 14stu osobom, które pozostawiły komentarz w poprzednim poście, tym samym biorąc udział w szybkim konkursie. Postanowiłam, że wylosuję dwie osoby, które otrzymają ode mnie pocztówkę :-) W losowaniu pomógł mi Pan Random. Kartki wędrują do:


Dzisiaj szczęście miały osoby anonimowe! Jeśli to czytacie, wyślijcie mi proszę, swoje adresy na maila: wiolkatee@gmail.com z adresów mailowych, które zostały podane przy zgłoszeniach czyli: kawa38@vp.pl i pacia2505@gmail.com W przypadku braku kontaktu, jutro sama wyślę wiadomości.
Tymczasem uciekam na basen :) Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za Twoją propozycję kupienia mi kartki z żabką. Jak się nie uda, to trudno, ale miło, że napisałaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!