środa, 5 listopada 2014

Przesyłki z Włoch i Anglii + imieninowy preznet

Hej!
W czasie kiedy byłam na chorobowym, znajomi z pracy odebrali za mnie dwie przesyłki, które otworzyłam dopiero wczoraj wieczorem. Pierwsza z nich została wysłana z Wielkiej Brytanii Znalazłam w niej papirusową zakładkę do książki, bransoletkę z motywem flagi Anglii oraz origamową figurkę na szczęście.


Z Włoch dostałam kopertę pełną cukierków! Mix słodkości o naprawdę oryginalnych smakach. Znalazłam wśród nich między innymi cukierki z eukaliptusa, róży czy fiołków! Wiele z nich próbowałam pierwszy raz w życiu i bardzo mi posmakowały. Moimi faworytami zostały eukaliptusowe drażetki, ich smak jest niezwykły. 


Na domiar dobrego, kiedy po pracy odwiedziłam rodzinkę, dostałam śliczne pudełeczko, którego zawartość kryła uroczą, czerwoną kosmetyczkę, pędzle do makijażu, podkład i kulki. Ta mała niespodzianka, to prezent imieninowy od rodziców i młodszego brata.


W ostatnich dniach dostałam też kilka nowych pocztówek, które w wolnej chwili zeskanuję i sukcesywnie będę pokazywała na blogu. Udało mi się też stworzyć "dom" dla kartek, które mają rozmiar większy niż 10x15 i nie mieszczą się do moich pocztówkowych albumów. A dziś czeka mnie wizyta na poczcie, mam nadzieję, że w końcu uda mi się dotrzeć tam przed zamknięciem :) Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Oo, mam podobną zakładkę. Ale najbardziej zazdroszczę tej przesyłki ze słodkościami - co prawda to pamiątka, którą trudno zachować (chociaż moja przyjaciółka kupiła czekoladowe żaby w Londynie i nie chce ich jeść!), to na pewno zjedzenie i samo otrzymanie oraz spróbowanie ich to wielka przyjemność. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Też uwielbiam słodkości wysyłane przez zagranicznych znajomych! Cukierków już prawie nie ma - zajadaliśmy się nimi cały wieczór :D

      Usuń
  2. Mniam, wszystkie cukieraski wyglądają tak smakowite :) Zgodzę się z dziewczynami wyżej,że trudno będzie zachować w całości taki prezent... Zakładka do książki świetna, przydałaby mi się, bo jestem wielbicielką książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja,ale w sumie zakładek już mam chyba tyle co książek ;-) Trzeba będzie się podzielić nimi z pen-palsami, bo większość z moich listowych znajomych również bardzo lubi czytać :)

      Usuń
  3. Uwielbiam słodkości, szczególnie te zagraniczne, których nie ma w Polsce ;)
    Wszystkiego dobrego z okazji imienin, trochę późno ale jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne przesyłki, zakładka jest świetna, również lubię dostawać cukierki o różnych smakach. ;)

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!