poniedziałek, 17 listopada 2014

Polska, Dolina Pięciu Stawów Polskich

Hej!
Wczoraj przeglądałam swoje polskie pocztówki - chciałam je ułożyć wg województw, ale szybko musiałam przerwać segregowanie, ponieważ przyjechali do nas znajomi. Trafiłam jednak na pocztówkę, o której całkowicie zapomniałam. Kartkę tę otrzymałam w ramach wygranej aukcji WOPP przedstawia Dolinę Pięciu Stawów w Tatrach, którą kilka dni temu sami odwiedziliśmy <klik> :-) Uwielbiam pocztówki z górskimi widokami!
Chwilowo, głównie z powodów finansowych, muszę trochę zwolnić z wysyłaniem pocztówek za granicę - planuję odłożyć większą sumę pieniędzy na zrealizowanie pewnego pomysłu. Nie spowoduje to jednak przestoju na blogu, bo mam setki kartek, których jeszcze nie pokazywałam ;-) Zastanawiam się też nad wysłaniem partii offów przez portal napiszkartke.pl - nie jestem jednak nadal do końca przekonana, czy wysyłanie pocztówki z Niemiec nie zostanie źle odebrane przez adresatów... Czy zdarzyło Wam się, że ktoś wyraził swoje niezadowolenie po otrzymaniu pocztówki z polskim ID, która została wysłana z niemieckim stemplem?
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Również lubię pocztówki z górskimi widokami ;)

    Ja również przymierzam się do wysłania pocztówek z napiszkartke.pl ale też nie jestem do końca przekonana..

    Pocztówka oczywiście piękna! ;)

    P.S- WcZoraj dostałam pocztówkę od Ciebie!!! DZIĘKUJE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pocztówka :) Uwielbiam widoki na góry

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kilka razy korzystałam z NK i jestem zadowolona. Kartki idą ciut dłużej, ale dochodzą. Oczywiście zdarzyły się też przeterminowane kartki, ale na to nie ma się już wpływu. Jak do tej pory nie zdarzyło mi się, żeby odbiorca narzekał na to skąd pocztówka została wysłana.
    Widok na Dolinę Pięciu Stawów jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się zastanawiam, ale chyba jednak zostanę przy tradycyjnym wysyłaniu. Pamiętam, jak otrzymałam kartkę ze Szwajcarii, która została wysłana właśnie z Niemiec i trochę mi było szkoda, ze jednak nadawca nie wysłał jej ze swojego kraju, pomimo iż ogólnie byłam z tej pocztówki zadowolona:)

      Usuń
  4. Prześliczna pocztówka i tak jak osoby wyżej uwielbiam górskie widoczki ;) Ja nie wysyłałam kartek przez NK i raczej nie zamierzam, ponieważ sama się denerwuję jak otrzymuję piękne pocztówki np. przedstawiające San Francisco a wysłane z Holandii :/ tym bardziej, że dopiero zaznaczam nowy kraj jeśli mam też znaczek z danego państwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna, te kolory! Kocham gory :) Jeżeli chodzi o NK, osobiscie nie chciałabym dostać od nich kartki z polskim ID wysłanej z Niemiec, jeżeli chodzi o wymiany to byloby mi to obojetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odkąd podrożały znaczki za granice to korzystam z napiszkartke.pl i jeszcze nikt nie był zły, że wysyłam z polskim ID z Niemiec, jedynie ludzie dziwują się, że na kartkach nie ma znaczka a kartki mimo to dochodzą :)
    Uwielbiam pocztówki - na PC jestem od około 3 lat, ale obecnie mam jakiś kryzys pocztówkowy.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wysyłam przez NK z Niemiec i nikt nie miał jeszcze pretensji. Może dlatego, że w miejscu na korespondencję przyklejam kilka ładnych polskich znaczków :) które "stempluję" stempelkami dla dzieci ze zwierzątkami :) albo naklejam ładne znaczki odklejone z listów i już stemplowane :) W końcu Polska to nie żaden "rare" kraj !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!