sobota, 8 listopada 2014

Outgoing postcards

Hej!
Jak Wam mija weekend? Ostatnio strasznie zaniedbałam wysyłanie oficjalnych pocztówek, głównie na rzecz swapów. Korzystając zatem z wolnego czasu i "luźnych" znaczków, wylosowałam 5 adresów i jeszcze dziś offy wylądują w skrzynce pocztowej. A co wysyłam? 

1. Do Dziewczyny z Litwy, która lubi stare budowle na pocztówkach, a także "zielone miejsca" wyślę kartkę z Pilicy przedstawiającą fragment fortyfikacji wzniesionych w XVII wieku.
2. Dla Chłopaka z Niemiec, którego główną pasją jest piłka nożna, jednocześnie chciałby dostać reprinty starych obrazów wybrałam pocztówkę z Muzeum Sportu i Turystyki przedstawiającą drzeworyt Raczyńskiego "Piłka Nożna" z ok. 1936 roku.

3. Nina z Finlandii uwielbia sowy, do tego lubi kolorowe pocztówki. Wybrałam dla niej urocze, szampańskie sówki - to już ostatni egzemplarz tej pocztówki, jaki posiadałam.
4. Dziewczyna z USA podała wiele różnych preferencji odnośnie pocztówek. Jedną z nich były czarno-biało artystyczne fotografie. Od razu na myśl przyszły mi pocztówki Janka Walczewskiego i to właśnie jedną z nich dla niej wybrałam.


5. Na koniec trafiłam na profil Marii z Rosji. Napisała, że nie ma nic przeciwko wysyłaniu kartek w kopercie, a najwięcej radości sprawiają jej śliczne znaczki, które kolekcjonuje. Postanowiłam wzbogacić jej kolekcję. Wśród preferencji, co do pocztówek na pierwszym miejscu zamieściła filiżanki i dzbanki, szukałam, szukałam i znalazłam ciekawą kartkę, która mogłaby jej sprawić radość, jednak ponieważ jest to ad-card, do koperty dodałam też drugą z Doliny Strążyskiej, ponieważ Maria lubi też zielone obszary, lasy itp. Obie pocztówki starannie wypisałam i nakleiłam na nie stare znaczki z zegarami i samolotami. Dodatkowo dorzuciłam małą kopertę z prezentem (ponad 20 ładnych znaczków) i dwie saszetki herbaty.


Która kartka z wysyłanych przeze mnie Wam podoba się najbardziej? Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Pewno będę mało oryginalna ale lubię klasyczne widokówki i dlatego Dolina Strążyska najbardziej mi się podoba.
    A swoją drogą masz dużą gamę pocztówek i każdemu wybrałaś to co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam większość widokówek i często trafiałam na profile osób, które jednak wolały innego rodzaju pocztówki, niejednokrotnie się stresowałam, że kartka którą wysyłam może danej osobie się w ogóle nie podobać, dlatego uzupełniłam czyste pocztówki o dużo tematycznych zestawów. Teraz wybieranie i wysyłanie sprawia mi jeszcze więcej radości :-)

      Usuń
  2. @Teraz będę pisać bloga troszkę w inny sposób - inna tematyka - całkowicie chciałam zacząć pisać od nowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Przywróciłam kilka postów, a więc możesz sobie co nie co jeszcze przejrzeć. :)

      Usuń
    2. Na pewno zajrzę i życzę wytrwałości w pisaniu :)!

      Usuń
  3. Masz naprawdę duży wybór kartek ;) Mi najbardziej podoba się pierwsza kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze dziewczyny jak i chlopak powinni sie ucieszyc z pocztowek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy powinien się ucieszyć, bo dostaje cos z preferencji. Kartka z Dolina jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiola, ludzie, których losujesz to szczęściarze! Niestety, nie każdy patrzy tak uważnie na preferencje... Podziwiam też, że udało Ci się znaleźć kartki odpowiadające wymaganiom adresatów, ja czasami mam problem, gdy ktoś np. życzy sobie tylko kawę, babeczki i np. Muminki.... Mnie najbardziej podoba się ostatnia kartka z Doliny Strążyska i ta z sówkami.
    Wieki nie wysyłałam offów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że mam z czego wybierać, też nie zawsze udaje mi się wpasować w preferencje. Wtedy staram się wybrać ciekawą i ładną kartkę turystyczną z mojego miasta :-) raz trafiłam na osobę, która chciała tylko pocztówki z czołgami. Wysłałam jej taką, ale dopiero po dwóch miesiącach od wylosowania adresu :D

      Usuń
  7. Świetne są !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocztówka z sowami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, miałam ich chyba z 20 sztuk i z tego co kojarzę, ta już jest ostatnia...

      Usuń
  9. Wszystkie sa śliczne, ale mi najbardziej podoba się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne! :)
    Mam ochotę na tą herbatkę truskawkowo-waniliową! <3

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/2014/11/halloween-311014r.html <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta herbata jest przepyszna - jedna z moich ulubionych <3 pachnie jak owocowy kisiel :)

      Usuń
  11. Kurcze, zawsze chciałam wziąć udział w takiej akcji, jak to się robi? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej podoba się pierwsza, z tą starą budowlą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi najbardziej przypadla do gustu ad card :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!