czwartek, 6 listopada 2014

Japonia, Zamek Okayama

Cześć!
Zamek Okayama znajduje się w Japonii, w mieście o tej samej nazwie. Ze względu na rzadko spotykany w Japonii ciemny kolor, jest on nazywany Zamkiem Wron. Tę piękną pocztówkę otrzymałam kilka dni temu w ramach jednego z tagów na oficjalnym Forum Postcrossingu. Jak Wam się podoba? 

Zastanawiam się już nad planami na weekend - prawdopodobnie będę miała wolną niedzielę. Myślę czy nie wybrać się właśnie w ten dzień w Bieszczady na Tarnicę, o ile pogoda się nie popsuje. Czy ktoś z Was tam był? Chętnie zapoznam się z Waszym zdaniem na temat tego miejsca :) Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Przepiękny zamek i znaczek z lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się. Od razu widać, że z Japonii, a ja lubię takie typowe widoczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja,w dodatku Japonia szczególnie jest dla mnie interesującym krajem.

      Usuń
  3. Od razu widać, że to japoński styl budowania! Nie dalej jak wczoraj nasza historyczka spytała na lekcji: "gdyby przyjechali do naszej szkoły Japończycy, co byście chcieli, aby dla was zrobili?" My zaskoczeni odparliśmy, że warsztaty przygotowywania sushi, kurs języka japońskiego, zajęcia o kulturze... Okazało się, że Ambasada Japonii przysłała do naszej nauczycielki wiadomość zawierającą propozycję współpracy. :D Jestem ciekawa, co z tego wyniknie! Wiem, że Japonia fascynuje wiele osób.
    Ja na Tarnicy nie byłam, ale chciałabym - w końcu to najwyższy szczyt Bieszczadów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Aż zazdroszczę :-) trzymam kciuki, żeby do takiej współpracy doszło, na pewno będzie to niezwykle ciekawe!

      Usuń
  4. Jejku kartka jest przepiękna *o* kocham wszystkie kartki z Japonii, bo to mój ukochany kraj, ale ta jest szczególnie niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kartki z Japonii. Ich nadawcy zawsze wkładają sporo pracy, żeby kartka była jak najlepiej ozdobiona. Twoja karteczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, również zauważyłam, że kartki z Japonii zazwyczaj są bardzo starannie wypisane i ozdobione. Mało tego, mają piękne znaczki!:)

      Usuń
  6. Japońskie budynki są śliczne, a do tego jeszcze pięknie otoczone zielenią:)
    Wybierasz się na Tarnicę? Zazdroszczę!!! To moje najulubieńsze miejsce w Bieszczadach, chyba też dlatego, że tam zostałam poproszona o rękę :p Byłam na szczycie kilka razy, zawsze szliśmy od strony Wołosatego, więc mogę polecić ten szlak.
    A Ty pierwszy raz się tam wybierasz? Życzę udanej pogody:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pogoda dopisze - jeśli nie, zrezygnujemy z wyjazdu... A nie chciałabym, bo na Tarnicy jeszcze nie byłam i już się nastawiłam na tą wycieczkę. Oświadczyny na szczycie - WOW! Teraz to ja zazdroszczę :p <3

      Usuń
  7. Marzę o kartce z japońskim zamkiem :) Piękna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej i do Twojej skrzynki trafił zamek z Japonii :-)

      Usuń
  8. Zazdraszczam kartki! Jest absolutnie nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka! Tak samo jak znaczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!