środa, 26 listopada 2014

Foczta.pl + niespodzianka dla czytelników

Cześć!
Czy słyszeliście już o serwisie foczta.pl <klik>? Idea jest prosta - każdy z Was może z własnego zdjęcia / grafiki zaprojektować i wysłać komuś prawdziwą pocztówkę! Nadchodzą święta, czemu by nie skorzystać i nie wysłać rodzinie świątecznej, personalizowanej kartki? Tym bardziej, że foczta udostępnia mnóstwo ramek i motywów (nie tylko) świątecznych, dzięki którym można zaprojektować wyjątkowe, także świąteczne focztówki :-)

Jak działa foczta.pl?
Wystarczy wejść na stronę i zarejestrować się w serwisie. Następnie ze swoich zdjęć, wybieramy to, z którego stworzymy własną pocztówkę i przechodzimy do edycji. W tym kroku można dodać ramki, kolorowe elementy graficzne bądź tekst, aby nadać jeszcze bardziej indywidualnego charakteru kartce. Gotowy projekt zatwierdzamy i pozostaje wypełnić awers - napisać wiadomość oraz zamieścić adres, na który po wydrukowaniu pocztówka ma być wysłana. Gotowe :-)! 



Po zatwierdzeniu zamówienia i dokonaniu zapłaty, pocztówka zostaje drukowana i wysłana do adresata w ciągu 24 godzin za pośrednictwem Poczty Polskiej. Foczta oferuje nam możlwiość wysyłki nie tylko w kraju ale i za granicę! Korzystaliście już z usług foczta.pl? :-)

PREZENT OD FOCZTY DLA CZYTELNIKÓW BLOGA
Na koniec mam dla Was obiecany prezent - każdemu mogę przekazać KOD PROMOCYJNY, dzięki któremu będziecie mogli zupełnie ZA DARMO stworzyć i wysłać komuś (lub sobie;)) własną focztówkę. Chętne osoby proszę o wysłanie wiadomości do mnie na maila: wiolkatee@gmail.com, w odpowiedzi wyślę kod.
 UWAGA! Z kodu promocyjnego skorzystać mogą jedynie osoby, które do tej pory nie korzystały z darmowych zamówień na foczta.pl. Kody promocyjne ważne będą do dnia 10 grudnia 2014r i umożliwiają darmową wysyłkę pocztówki na terenie naszego kraju.

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Mejl wysłany! :D
    Właśnie zauważyłam, że jestem u Ciebie na pierwszym miejscu w top komentatorach, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie bardzo cieszy, bo Twoje komentarze zawsze miło się czyta! ;)

      Usuń
  2. Genialna opcja! Zwłaszcza dla miasteczek z których nie produkują pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Najlepszym przykładem jest pocztówka, którą pokazałam- Jaworki to bajeczne miejsce, niestety są dostępne tam 2-3 wzory pocztówek, które wcale nie ukazują uroku tego miejsca...

      Usuń
  3. Wysłałam już maila. O portalu gdzieś coś słyszałam, ale dopiero teraz mam nadzieję zaznajomić się z nim bliżej :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ode mnie poszedł mail, a ta pocztówka, którą pokazujesz piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna pocztówka. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. E-mail wysłany ;) Świetnie wygląda ta kartka, tylko szkoda ,że bez znaczka :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiola, dzisiaj dotarła do mnie kartka od Ciebie! Dziękuję. Dobrze, że jednak zdecydowałaś się podkleić rewers, szkoda takiej ładnej kartki z widokiem z lotu ptaka.
    Nie chcesz TYCa? Za późno, hehe. A tak serio to wypatruj kartki świątecznej ode mnie - wzięłam się za ich rozsyłanie już kilka dni temu. ;) mam podobnie jak Ty - radość, którą mogę komuś sprawić kartką, nie pozwala mi zaprzestać ich wysyłania. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!