wtorek, 28 października 2014

Zdjęcie z autografem - Rafał Jackiewicz

Hej!
Kilka dni temu dostałam list, a w środku znalazłam zdjęcie Rafała Jackiewicza z dedykacją i autografem (wcześniejsze zdobyte autografy możecie zobaczyć tutaj <klik>). Podpisy od osób osiągających sukcesy w sporcie, a w sportach walki szczególnie, są dla mnie wyjątkowo cenne :-) 


Jakiś czas temu trafiłam na stronę intpostage.com, która umożliwia wysyłanie nie tylko pocztówek, ale również paczek z pamiątkami / prezentami. Wszystko działa na zasadzie podobnej do projektu postcrossing. Czy korzystaliście z tej strony? Jeśli tak, z chęcią poznam Wasze opinie na temat IntPostage. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Mały błąd w adresie.. Nie inpostage.com. a intpostage.com.
    Ale strony nie znam, nie potrafię ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej strony, dobrze wiedzieć :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak Ty to robisz, z tymi autografami ;)
    O stronie nie słyszałam ,ale z miłą chęcią bym spróbowała.. może moja kolekcja magnesów by się wzbogaciła ;)
    ale pierw to musiała bym zobaczyć instrukcje itp;;P

    P.S - odpowiedziałam u siebie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się do tego zapisała, ale nie mogę znaleźć żadnego FAQ. Zastanawiam się co na przykład jeśli akurat nie mam pocztówki lub pamiątek które dana osoba chciałaby dostać. Czy miałabym wtedy wysłać cokolwiek?
    BTW co z moją propozycją wpisania się do Twojego "podróżującego zeszytu?" są jeszcze wolne miejsca?
    Anna S.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie słyszałam nawet o tej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!