piątek, 10 października 2014

Szwajcaria + broszury turystyczne dla każdego

Hej!
Dziś kolejna pocztówka, którą otrzymałam w ramach wygranej aukcji WOPP dla WOŚP. Na pocztówce typowy szwajcarski widok - mały, czerwony pociąg, pędzący wśród wysokich szczytów. Dwa odcinki Kolei Ryteckich (Bernina i Albula) należą do światowego dziedzictwa UNESCO.



Wczoraj nie dostałam żadnej pocztówki ani listu, za to listonosz przyniósł 3 paczuszki. W pierwszej znalazłam dwa opakowania bulionetek Knorr wraz z książeczką z przepisami (można je zamówić bezpłatnie tutaj), w drugiej były kapsułki piorące Vizir (te i inne próbki produktów marki P&G można zamawiać tutaj), w trzeciej turystyczne broszury dotyczące Szwajcarii: "Szwajcaria: best of" (10 powodów, dla których warto jechać do Szwajcarii wraz z 40toma propozycjami dla turystów), "Koleje Retyckie" (ilustrowana mapa kolei wraz z wieloma przydatnymi informacjami i ciekawostkami), a także "Widoki. Najpiękniejsze panoramy" (interesujące Was tytuły również możecie bezpłatnie zamówić tutaj).


Jakie macie plany na weekend? W niedzielę w Jaworkach odbywa się ostatni etap Beskid Ski Cross, mam zamiar wraz z Lukiem obstawić punkty z wodą i punkty kontrolne dla biegaczy, a tuż po zawodach planujemy szybkie wyjście na najwyższy szczyt Pienin - Wysoką. Oby pogoda dopisała :-) Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Szwajcaria best of bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztówka świetna! Bardzo mi się podoba 😊 Do mnie bulionetki też dotarły wczoraj 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak :) Mi też się bardzo podoba ta pocztówka :-)

      Usuń
  3. Chyba sobie zamówię broszury ze Szwajcarią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kartka! Broszury na pewno zamówię, tylko szkoda, że można wybrać tylko 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie widziałam info o ograniczeniu ilościowym, więc możesz zamówić więcej. Ja wybrałam tylko trzy, które mnie interesowały :-)

      Usuń
  5. Przepiękny widok na pocztówce, a paczuszki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taka kartkę, więc mogę napisać, że jest swietna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pocztówka :) A broszurę zamówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś odwiedzić Szwajcarię, zobaczyć Alpy, ale też zwiedzić miasta. Uwielbiam Toblerone, mój tata to samo i na każde imieniny/urodziny kupujemy mu właśnie ten smakołyk :D Wiola, ostatnio dzięki Tobie pierwszy raz skorzystałam z PhotoFancy, czekam na efekt i przesyłkę :D Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toblerone nie miałam okazji spróbować, ale wycieczka w szwajcarskie Alpy też mi się marzy :) Cieszę się, że coraz więcej osób korzysta z PhotoFancy, to ciekawa opcja (nie wiem tylko od czego to zależy, że raz wysłane pocztówki są idealne, a innym razem zdjęcia drukują w jakby gorszej jakości...?).

      Usuń
  9. Ta pocztówka mnie zachwyciła. Lubię takie widoki, typowe dla kraju z którego pocztówka pochodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny widok na pocztówce;)
    Chyba też skorzystam z oferty tych bezpłatnych broszur.
    Dzięki za podzielenie się informacją :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widok fenomenalny. Z chęcią wybrałabym się do Szwajcarii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny widok, a jeszcze lepszy zapewne jest ze szczytu tej sterczącej góry :p
    Ja bulionetki też dostałam kilka dni temu, tylko historyczna mapa Polski coś do mnie nie dociera. A Ty swoją już masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,tak! Chciałabym stanąć na jej szczycie :-)
      Do mnie mapa również jeszcze nie dotarła...czekam cierpliwie.

      Usuń
    2. Wystarczyło ponarzekać i mapa od kilku dni leży na moim biurku :)

      Usuń
  13. Piękny widok.. Świetny blog! :))
    Zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Na pewno odwiedzę Twojego bloga, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ta pocztówka wśród Twoich szwajcarskich kartek podoba mi się najbardziej :) Co do broszur, to chyba też jakieś z tego państwa otrzymałam, ale nie pamiętam z jakiej strony ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!