poniedziałek, 27 października 2014

Polska, Giewont

Cześć!
O wyprawie na Giewont było już tutaj <klik>, kartkę z mapą szlaków na niego prowadzących pokazywałam tutaj <klik>, a dziś na świeżutko muszę pochwalić się kolejną pocztówką, którą dosłownie przed kwadransem przyniósł mi listonosz. Tym razem jest to pocztówka z jednego z forum dla postcrosserów <klik>.


Wczorajsza niedziela była dla mnie dniem kompletnego nic-nie-robienia. Udało mi się w końcu wygospodarować dzień, który mogłam w 100 procentach przeznaczyć na leniuchowanie. Popołudniu zabrałam się za skanowanie i grupowanie wszystkich pocztówek, które zamieściłam w opisanych albumach. Całą moją kolekcję możecie zobaczyć tutaj <klik>, postaram się na bieżąco aktualizować foldery :-) Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Przepiękny widok na Giewont :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym na Giewont weszła ;) ale to może następnym razem jak będę w Zakopanym ;)
    Podziwiam Cię!! Zmotywowałaś mnie chociaż do policzenia moich zbiorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak obszerny jest Twój zbiór, kiedy już policzysz swoje pocztówki! :-)

      Usuń
  3. Cieszę się, że pocztówka doszła :) Ale muszę dodać, że nie przepadam za tym, gdy ktoś publikuje rewers kartki, którą wysłałam. Ta wiadomość jest dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie zamazuję wszelkie dane/ podpisy, aby pokazywane przeze mnie pocztówki były anonimowe ;-)

      Usuń
    2. Chodzi mi o wiadomość, nie o dane, bo to że się ich nie publikuje jest raczej oczywistością. Dla mnie cokolwiek więcej niż "pozdrawiam" jest już czymś bardziej spersonalizowanym i niekoniecznie chciałabym, aby każdy mógł to przeczytać ;)

      Usuń
  4. Piękna pocztówka. Kiedyś udało mi się tam wejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczycie jest niesamowicie! :) Ja mam nadzieję, że wyjście na Giewont jeszcze nie jeden raz powtórzę.

      Usuń
  5. Ale się napracowałaś z tymi pocztówkami! A ja mam pocztówkę chyba z tej samej serii, tylko z Polany Szymoszkowej, ale też z taką grubą, białą ramką (które uwielbiam, nie wiem, dlaczego, ale według mnie wtedy widok z kartki lepiej się prezentuje :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dodawałam państwa do albumu w flickr, ale stwierdziłam że blog mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!