wtorek, 14 października 2014

Podróżujący Zeszyt / Travelling Notebook

Cześć!
Na oficjalnym forum PC <klik> bardzo popularne są tzw. Travelling Notebook. Schemat jest prosty: zakładasz zeszyt i wysyłasz go do pierwszej osoby, która wyrazi chęć wpisania się do niego. Ta z kolei przesyła go dalej, do kogoś kto dopisze się na listę i tak do momentu kiedy zeszyt zostanie zapełniony do końca - wtedy ostatnia osoba odsyła go do właściciela.


I ja postanowiłam założyć swój "Podróżujący Zeszyt"! :-)

Nie narzucam tematyki wpisów, ale podrzucę kilka pomysłów na nie.. Możecie napisać trochę o sobie, swoich zainteresowaniach, marzeniach, planach, miejscu, w którym mieszkacie, które ostatnio odwiedziliście lub które bardzo chcielibyście zwiedzić, polecić swoje ulubione filmy/ książki/ piosenki/ dania/ miejsca/ cytaty, narysować coś, wkleić wycinki z gazet, zdjęcia, drobne pamiątki np. bilety, znalezionego liścia, zamieścić swój ulubiony przepis na obiad/ deser/ przystawkę/ drinka, opowiedzieć o zasłyszanych ciekawostkach, o czymś co was zainteresowało, zdziwiło, zszokował, polecić swoje ulubione blogi/ strony internetowe itp. Każdy może zapełnić dowolną ilość stron w zeszycie i dowolnie je wykorzystać - liczę na Waszą kreatywność :-)

Kilka praktycznych informacji:
• jeżeli ktoś chce się wpisać do zeszytu, proszę o wyrażenie chęci w komentarzu oraz podanie swojego adresu e-mail,
• zeszyt będziemy wysyłać tylko listem poleconym, koszt takiej wysyłki to 4.20 pln,
• osoba, do której dotrze zeszyt będzie miała 10 dni na to, aby dokonać wpisu i wysłać zeszyt do kolejnego uczestnika, którego adres otrzyma w wiadomości e-mail,
• każdemu, kto wpisze się do zeszytu w ramach podziękowań wyślę pocztówkę.

Pierwszego wpisu, otwierającego zeszyt dokonam ja. W tym poście na bieżąco będzie tworzona i aktualizowana lista osób, które współtworzyć będą Podróżujący Zeszyt. 
Mam nadzieję, że wszystko jest w miarę jasne, w razie jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań- piszcie śmiało. 

Czy znajdą się wśród Was chętni do współtworzenia mojego "Podróżującego Zeszytu"?

EDIT.
Lista uczestników:
1. JA
2. Żaba <klik>
3. Lenka <klik>
4. Eska <klik>
5. Retta <klik>
6. Ana <klik>
7. Asariel <klik>
8. Kome chan <klik>
9. Paula <klik>
10. julkastart
11. Ania
12. Medicam <klik>
13. renata01020
14. Neko_o <klik>
15. Sawatka <klik>
16. marysse <klik>
17. adek1003 <klik>
18. Eliza Z.<klik>
19. ...

Lista uczestników jest listą WSTĘPNĄ. Przed każdorazowym wysłaniem zeszytu, kolejna osoba dostanie ode mnie wiadomość z prośbą o potwierdzenie chęci otrzymania zeszytu oraz jeśli nie zrezygnuje, przesłania swojego adresu. Tak więc, zgłoszenia nie są zobowiązujące, a lista cały czas otwarta. Aktualizacją będzie przebiegała na bieżąco.

48 komentarzy:

  1. Właśnie też się zastanawiam nad tym czy by nie założyć swojego zeszytu ale trochę obawiam się zaginięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie będę prosiła o wysyłkę listem poleconym, myślę, że to całkowicie zminimalizuje możliwość zaginięcia zeszytu :-)

      Usuń
  2. Ja z wielką chęcią dołączyłabym do zeszytu, jest to świetna idea! :)
    obywatel.zaba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trafiasz jako pierwsza na listę! :) niebawem napiszę do Ciebie maila.

      Usuń
  3. Ja też bardzo bym chciała założyć sobie taki zeszyt i puścić go w świat :) Ekstra zabawa i niesamowita pamiątka :)
    Chętnie Ci się wpiszę, ale jeśli to nie problem to jak coś to dopiero w listopadzie chciałabym, aby trafił do mnie zeszyt. :)
    magda.niska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kolejne zgłoszenie! Z terminem listopadowym nie ma problemu, ja zeszyt wyślę pod koniec tygodnia do pierwszej osoby, więc do Ciebie i tak trafi pewnie w listopadzie. Poza tym termin wpisu (10 dni) ustaliłam, aby w miarę płynnie przebiegała podróż zeszytu, ale nie jest bardzo sztywny i zawsze możemy go przedłużać - doskonale rozumiem brak czasu ;-)

      Usuń
  4. Ja również myślę o założeniu zeszytu, tylko ja akurat bardziej myślę o puszczeniu go w świat a nie w Polsce :)
    Do Twojego z chęcią bym się wpisała tylko to mogłoby ciut dłużej potrwać, bo wszystko zależałoby od tego kiedy konkretnie będę mogła odebrać go z domu ;d

    A i czy przypadkiem wysyłka nie byłaby uzależniona od wagi tego zeszytu?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, jeśli będziesz potrzebowała więcej czasu to nic się nie stanie :)
      Masz rację - przesyłka jest uzależniona od wagi zeszytu, jednak założyłam, że jego waga nie przekroczy 350 gram.

      Usuń
  5. Ja też, ja też chcę się wpisać! :-). Super sprawa! :-)

    retta.isa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) dopisuję Cię na listę :-)

      Usuń
  6. I ja chętnie się dołączę! :) Podróżujące zeszyty podobają mi się od dawna i tylko czekałam na okazję, by gdzieś się włączyć ^^
    Mail- zuzcwik@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :-) dziękuję i wpisuję Cię jako kolejną osobę na listę!

      Usuń
  7. Oooo super :) Też się chętnie dołączę - fantastyczny pomysł :D - joisan.kou@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Lista wciąż rośnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetna inicjatywa. Mogę dołączyć?

    mail: cloo.shojo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to świetnie. Będę szczęśliwa móc tworzyć coś wspólnie z WAMI c:

      Usuń
  9. oo to ja również!!;)

    blondins8922@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dopisuję Cię na listę,dziękuję :-)

      Usuń
  10. Ja z chęcią wezmę udział :)
    julkastart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :-) dziękuję i dopisuję Cię na listę :-)

      Usuń
  11. Ja tez z chęcią.
    ania12021999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też! Ja też! :)
    madicamblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie się wpiszę:)
    renata01020@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dopisuję Cię do listy, dzięki! :-)

      Usuń
  14. Koniecznie się zgłaszam! Dobrze, że nie ma limitu stron, hehe, ale postaram się nie być zbyt egoistyczna xD Kiedyś dostałam już taki zeszyt, ale wiem, że potem właścicielka miała z nim problemy, ktoś zeszyt sobie zatrzymał, ona musiała prosić znajome jej osoby z danego miasta, by próbowały go odzyskać... Nie wiem, jak to się wszystko skończyło. :/
    Mam nadzieję, że Twój zeszyt będzie zapełniony samymi pięknymi, wyjątkowymi i ciekawymi wpisami.
    sara.watrak@wp.pl
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Mam nadzieję, że ten zeszyt nie trafi w ręce nieuczciwych osób ;)

      Usuń
  15. Też chciałabym spróbować ;)
    Zostawiam maila: karolina.bojko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisuję Cię na listę, dzięki :-)

      Usuń
  16. Też chciałbym wpisać się do zeszytu świetny pomysł :-) Może kiedyś założę swój zeszyt ?
    Mój adres :
    Adrian Moczulski
    ul.Puscha 3/15
    25-635 Kielce
    email : adek1003@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy chłopak? Super! :-) Dopisuję Cię do listy i pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. Ja rowniez z checia dolaczam do wpisania sie do takiego zeszytu :)
    eliza.zdybel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry!
    Podejrzewam, że teraz ruszą "podróżujące zeszyty" :)
    również jestem chętna na wpisanie się do tego zeszytu :) pewnie dostanę go już w nowym roku hihi :)
    Być może kiedyś sama wyjdę z taką inicjatywą :)
    anngal4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście dołączam do inicjatywy :) zaneta.tulipan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sprawa z zeszytem, a że uwielbiam "artystyczne" pomysły chętnie się zgłaszam. Może w końcu dusza artysty na coś się przyda ;)
    marta11829@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisz mnie proszę do Twojej inicjatywy :)
    barbus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Świetna inicjatywa! Czy mogłabyś dopisać też mnie? a_suwaj@poczta.fm
    Pozdrawiam ciepło. Anna S.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezwykły pomysł! świetna inicjatywa,do której z ochotą sie dołącze majac nadzieje,ze starczy miejsca w tym zeszycie i dla mnie :) nefrettette1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez chce. Blagam
    ajdka16@gazeta.pl
    Wiem ze bez nicku ale nie mam konta

    OdpowiedzUsuń
  25. ajdka16@gazeta.pl
    Swietny pimysl

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest jeszcze możliwość wpisania się? Mój e-mail : arymarczyk1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też bym sie dopisała justynadzbuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!