wtorek, 7 października 2014

Nowy kraj - Tunezja

Hej!
Choć od ponad 10 lat nie mieszkam w domu z rodzicami, to często tam bywam. W zeszłą sobotę szukałam w swoim pokoju, który od mojej wyprowadzki jest w stanie nienaruszonym (jedynie brat zrobił sobie w nim salon gier:)) pewnej książki. Wtedy też, znalazłam pocztówkę od znajomego, którego poznałam na wakacjach. Tak oto powiększyłam swoją kolekcję o nowy kraj - Tunezję. Pocztówkę dostałam w 2006 roku - wtedy jeszcze kartek nie zbierałam, dlatego cieszę się, że jej nie wyrzuciłam :-)


Dziękuję Wam za liczne komentarze, maile i witam nowych obserwatorów bloga! Planuję zorganizowanie konkursu dla Was, jednak pomysł musi mi dojrzeć w głowie :-) Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję, że znalazłaś taką karteczkę no i nowego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak wejść do pokoju i znaleźć nowy kraj ;p Super !: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no dokładnie :) Nawet pomyślałam, że jak będę miała jakiś luźny dzień wybiorę się do rodziców i przeszukam w pokoju całe sterty moich książek, dokumentów itp. Kto wie co jeszcze znajdę :D

      Usuń
  3. Super karteczka :) a jeszcze bardziej podoba mi, to jak ona jest wypisana! świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa :-) zabawnie napisana wiadomość - kolega, który wysyłał kartkę jest francuzem, uczyłyśmy go naszego języka przez dwa tygodnie podczas wspólnych wakacji i całkiem nieźle mu szło :)

      Usuń
    2. Przez 2 tygodnie się aż tyle nauczył! No to tylko pogratulować :)

      Usuń
  4. Odnajdywanie starych pocztówek po domu jest świetnym zajęciem - na moją kolekcję składa się ze 30 takich "znalezisk"! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!