piątek, 24 października 2014

Rosja, bajeczne łabędzie

Cześć!
No i mam. Dopadło mnie choróbsko. Antybiotyki, kołdra, koc, termofor, hektolitry wypijanej herbaty i książki. Dzisiaj wyszłam na chwilę do pracy, bo już nie wytrzymywałam w czterech ścianach domu, ale ból głowy nie ustępuje, chrypka też nie, więc nic nie mówię, a wieczorem wracam do ciepłego łóżka. Mam nadzieję, że niedługo mnie będzie to choróbsko trzymało. 

Poniższą kartkę otrzymałam w ramach jednego z tagów na oficjalnym forum postcrossingu. Śliczne łabędzie, które uwielbiam <3 Mam już kilka pocztówek z tymi magicznymi zwierzakami, ale ta zdecydowanie najbardziej mi się spodobała! 

Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że szybko dojdę do siebie i wrócę do regularnego blogowania! :-)

PS. Tutaj <klik> możecie zamówić za darmo przewodnik "Podróże po Europie" 2014/2015.

9 komentarzy:

  1. Piękne łabędzie :) Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te łabędzie tworzą serce, piękne :)
    Życzę jak najszybszego pokonania choróbska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze łabędzie!! ;) nigdy nie widziałam na żywo tak dwóch łabędzi tzn chodzi mi o to serce ;)
    Szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko wracaj do zdrowia! ;) Kartka przepiękna te łabędzie są takie romantyczne i magiczne. (~.^)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę piękne ptaki. Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej szybko! Ta jesienna pogoda tak działa na ludzi, mój brat też chory, ja dziś okropnie zmarzłam na przystanku, mam nadzieję, że się nie rozłożę.
    Łabędzie to piękne zwierzęta, ja mam z nimi kartkę z Finlandii chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka ;) Doszła ostatnio do mnie mapa Polski, całkiem fajnie wygląda, choć jeszcze nie miałam czasu dokładnie się jej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!