sobota, 25 października 2014

Dzień skrzynkowych niespodzianek

Hej!
Wczorajszy dzień był pełen niespodzianek, jeśli chodzi o przesyłki! Otrzymałam kopertę z pięknymi kartkami od Marty <klik>, której bardzo dziękuję za zorganizowanie pocztówkowego konkursu. Poza tym listonosz przyniósł list od Penpala z Algerii, na który czekałam ponad miesiąc!


Największym jednak zaskoczeniem była pocztówka wysłana przez PhotoFancy <klik> przedstawiająca Pippi Langstrumpf, a raczej jej namalowany portret, który wysłał/a mi ... no właśnie, kto? Przyznawać się bez bicia! Chciałabym osobiście podziękować osobie, która doprowadziła mnie do łez :-)


Wczoraj pół nocy spędziłam na skanowaniu i udało mi się stworzyć album wszystkich pocztówek z Polski jakie otrzymałam do tej pory. Możecie go zobaczyć tutaj <klik>. W planach mam zrobienie posegregowanie wszystkich pocztówek wg państw i stworzenie takich internetowych albumów. Tymczasem uciekam na potrójne imieniny, a Wam życzę udanego weekendu! Pozdrawiam :-)

12 komentarzy:

  1. Album się nie wyświetla :/ Prawdopodobnie możesz go tylko ty go oglądać, aby to zmienić po prawej stronie kliknij w "edytuj", a później w "widoczności" wybierz inną opcję.
    Pocztówki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zgłoszenie błędu, już powinno działać :-)

      Usuń
  2. Pocztówki są super i potwierdzam to, co napisała wyżej siostra - album się nie otwiera. Tez niedawno zrobiłam album wszystkich pocztówek z Polski i zajęło mi to trochę czasu, ale jakoś jeszcze nie pochwaliłam się tym na blogu...
    Potrójne imieniny? Musi być fajna impreza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zamieść link do Twojego albumu, z chęcią go zobaczę! :-)

      Usuń
  3. Kartka z Księżycem świetna! I Pippi urocza :)
    Ja dziś też świętuję imieniny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to wszystkiego naj! Moje też już całkiem niedługo ;-)

      Usuń
  4. Śliczne są te kartki :)
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta pocztówka : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że kartki doszły całe i zdrowe :D + Pippi jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za śliczne pocztówki! :-)

      Usuń
  7. Z Algierii nie mam chyba żadnych pocztówek, a Tobie za jednym zamachem tyle cudownych udało się dostać.
    Ja dzięki Tobie dowiedziałam się o PhotoFancy, ale póki co wysłałam pierwszą pocztówkę samolubnie do siebie samej, aby sprawdzić, jak to wszystko działa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny i komentarz :-) wszystkie czytam i staram się odpowiadać na wszelakie pytania bądź sugestie. Lubię bezpośredni kontakt z czytelnikami, dlatego śmiało zostaw po sobie ślad jeśli przeczytałeś/ łaś mojego posta.

Jeżeli chcesz zamieść również link do swojego bloga bądź strony internetowej - na pewno do Ciebie zajrzę!